Site icon IAS

יונייטד איירליינס מרחיבה את מרכז אימוני הטיסה הגדול בעולם בדנבר

סימולטורים חדשים במתן החברה בדנבר. צילום יח"צ

יונייטד איירליינס מרחיבה את מרכז אימוני הטיסה הגדול בעולם בדנבר עם חנוכת בנין חדש המיועד ל- 12 סימולטורים בנוסף ל-46 הפועלים דרך קבע במתקן, מה שיאפשר לחברה להכשיר עד 240 טייסים נוספים ביום. קאמפוס אימוני הטיסה של יונייטד כולל כעת שמונה בניינים והוא משקף את תוכנית United Next של החברה.

"אנחנו צומחים בקצב מסחרר יותר מכל חברת תעופה בתעשייה. בעשורים הבאים, תוסיף יונייטד מספר חסר תקדים של מטוסים  חדשים לצי המטוסים שלה. לשם כך, ההשקעה בטייסים שלנו ובהכשרתם היא קריטית", אמר מנכ"ל החברה סקוט קירבי. "טייסי יונייטד הם הטייסים הטובים בעולם והדרך בה אנו מגייסים, שוכרים ומאמנים תומכת ישירות בסטנדרט הגבוה הזה של מצוינות."

המרכז בסנטרל פארק בדנבר, משתרע על פני 23 דונם והוא מתקן האימונים הבלעדי לכמעט 16,000 הטייסים הפעילים של יונייטד. במתקן האימונים משלימים כל טייסי יונייטד הכשרה אינטנסיבית של סימולטור עם מדריכי טייסים ומעריכים, במהלך תהליך ההסמכה הראשוני, ולאחר מכן עוברים אימון אחת לכל תשעה חודשים – על מנת לשמור על ההסמכות שלהם.

עובדות ומספרים:

*נכון לעכשיו, במרכז אימוני הטיסה של יונייטד ישנם 46 סימולטורים של טיסה בפעילות מלאה, שישה מהם בבניין החדש, ו-21 מכשירי אימון קבועים.

*בנוסף לשישה שכבר נמצאים בבניין החדש, בבניין החדש יש מקום להוסיף עוד שישה סימולטורים של טיסה בתנועה מלאה.

*תוספת המבנה החדש מעניקה מקום לסה"כ 52 סימולטורים של טיסה ו-34 מכשירי אימון קבועים במרכז אימוני טיסה.

*המבנה החדש מקנה למרכז להכשרת טיסות את היכולת לערוך יותר מ-32,000 אירועי הדרכה בשנה ולהכשיר עד 860 טייסים ביום. המתקן פועל 24 שעות ביממה.

Exit mobile version