Site icon IAS

יונייטד איירליינס מודיעה על שדרוג טרמינל B בנמל התעופה של יוסטון

טרמינל B החדש של יונייטד ביוסטון. הדמיה יונייטד איירלינס

חברת יונייטד איירליינס (United Airlines) ונמל התעופה הבינלאומי ג'ורג' בוש (IAH) ביוסטון, מודיעים על שדרוג משמעותי של טרמינל B המשמש את חברת התעופה, בעלות כוללת של למעלה מ-2 מיליארד דולר. הפרויקט השאפתני אמור להגדיר מחדש את חווית הטיסה ולספק את הצרכים העתידיים של כ-36 מיליון נוסעים. התוכנית כוללת בניית 40 שערי יציאה חדשים לטיסות מקומיות ובינלאומיות.

"ההשקעה הזו תומכת עוד יותר במעמדה של יונייטד איירליינס כחברת התעופה המובילה של יוסטון", אמר פיל גריפית' (Phil Griffith), סגן נשיא יונייטד איירליינס בנמל התעופה. "בשם יותר מ-14,000 העובדים שלנו בנמל התעופה, אני לא יכול לחכות ולהמשיך לעשות כל שביכולתנו כדי לשרת את הלקוחות שלנו שטסים דרך הרכזת ביוסטון באמצעות יותר מ-400 טיסות יומיות".

השדרוג של טרמינל B כולל הרחבת קיבולת השוליים והכבישים, יחד עם הרחבת לובי הכרטוס, ויציע לנוסעים נוחות באמצעות שילוט דינמי, מערכות איתור דרכים אינטואיטיביות ואזור צ'ק-אין בקומת הקרקע. הקומה השלישית צפויה לאכלס אזור לעיבוד אבטחה.

בנוסף, מועדון United ClubSM גדול, ישרת את הנוסעים בקומת הביניים ויציע אפשרות לצפות בנוף של נמל התעופה. המועדון עתיד להפוך לגדול ביותר של חברת יונייטד איירליינס. כמו כן, הטרמינל החדש יציע "פארק" אינטראקטיבי מולטימדיה ממותג יונייטד, ואזורי נוחות לנוסעים עם מוגבלויות המספקים מרחב שקט. הפרויקט יכלול גם שני מוקדי זיכיונות גדולים, המציעים 10,683 מ"ר של שטחי מזון ומסחר חדישים. אולם איסוף הכבודה יורחב, תוצב בו מערכת טיפול חדשנית במזוודות, המצוידת בטכנולוגיית מעקב מתקדמת, שתתמוך בקיבולת ההולכת וגדלה.

Exit mobile version