Site icon IAS

יונייטד איירליינס מובילה את המעבר לשימוש בדלק מטוסים בר קיימא

תוכנית Eco-Skies Alliance של יונייטד איירליינס. צילום יח"צ

יונייטד ממשיכה להוביל את תעשיית התעופה לקראת עתיד בר קיימא עם השקת תוכנית  Eco-Skies Alliance הראשונה מסוגה, אותו פיתחה ביחד עם יותר מתריסר תאגידים. יחדיו הם ירכשו כ -3.4 מיליון גאלונים של דלק מטוסים בר-קיימא (SAF)  שמשמעותם הפחתת הפליטות בכמעט 80% בהשוואה לדלק סילוני קונבנציונאלי, חיסולם של כ- 31,000 טון פליטות גזי חממה, ועדיין מספיק כדי להטיס נוסעים למרחק מצטבר של יותר מ- 220 מיליון מיילים.

החברות המשתתפות בתוכנית, אשר כל אחת מהן מובילה בתחומה, ואשר פעילותן תשפיע על ביקוש לייצור SAF נוסף:

Autodesk,  Boston Consulting Group

CEVA Logistics, Deloitte, DHL, DSV, HP Inc

Nike, Palantir, Siemens, Takeda Pharmaceuticals

מנכ"ל יונייטד, סקוט קירבי  אמר: "זוהי רק ההתחלה. המטרה שלנו היא להוסיף עוד חברות לתוכנית הברית של Eco-Skies Alliance בכדי לרכוש יותר דלק בר קיימא ולאתר עוד חדשנויות המתמקדות בהפחתת פחמן. "

יונייטד ביצעה את ההשקעה הגדולה ביותר בתעשיית התעופה ב SAF ורכשה יותר דלק מטוסים בר קיימא מכל חברת תעופה אחרת בעולם.  World Energy שותפתה ארוכת הטווח של יונייטד תספק את ה SAF לנמל התעופה הבינלאומי של לוס אנג'לס  (LAX)בשל היותו נגיש לפעילות יונייטד.

לקוחות הטסים ביונייטד יכולים כעת לרכוש  SAF ולתרום לרכישת SAF נוסף. יונייטד תעזור ללקוחותיה ליצור קשר עם נבחרי ציבור ותהיה חברת התעופה הראשונה בעולם שמחברת ישירות בין לקוחות לקובעי המדיניות כדי להשמיע את התמיכה הדרושה ובכך לקדם ולהאיץ פתרונות נוספים.

"אנו יודעים שיש ביקוש הולך וגדל ממגוון רחב של לקוחותינו כולל תאגידים, משלוחי מטען ואנשים שחולקים את אותה הדאגה – שינוי האקלים הוא הנושא הדוחק ביותר בדורנו", אמר קירבי.

Exit mobile version