Site icon IAS

יוזמה משותפת לווירג'ין אטלנטיק, דלתא, KLM ואייר פראנס

מטוס וירג'ין אטלנטיק.צילום מלווין נילסון

וירג'ין אטלנטיק, דלתא, KLM  ואייר פראנס השיקו היום (ב') את המיזם המשותף החדש והמורחב שלהן, המציע מבחר גדול יותר של מסלולים ואפשרויות לצבירת מיילים בטיסות בין אירופה, בריטניה וצפון אמריקה. השותפות החדשה תעניק ללקוחות ארבע החברות לוחות זמנים נוחים יותר וחוויית טיסה נוחה ועקבית עם עד 341 טיסות טרנס-אטלנטיות יומיות, המכסות את עשרת היעדים המובילים. הרשת המשולבת כוללת גם חיבורי המשך ל-238 ערים בצפון אמריקה, 98 ביבשת אירופה ו-16 בבריטניה. השותפות תספק גמישות בתהליך הזמנת כרטיסי טיסה דרך הממשקים ויישומי ההזמנות של כל אחת מארבע החברות.

קבוצת אייר פראנס – KLM. צילום יחצ

החל מה-13 בפברואר, יאפשרו חברות התעופה לחברים במועדוני הנאמנות שלהן להשתמש במיילים שלהם בכל אחת מארבע חברות התעופה – במסגרת המיזם המשותף. לחברים הזכאים אף תהיה גישה לעלייה בעדיפות ולמעלה ממאה טרקליני שדה תעופה ברחבי העולם.

מנכ"ל וירג'ין אטלנטיק, שי וייס, אמר: "הלקוחות עומדים בלב המיזם המשותף המורחב הזה עם שותפותינו דלתא, אייר פראנס ו-KLM. החיבור יאפשר לנו להציע מגוון גדול יותר של טיסות, שירות לקוחות ללא תחרות והגדלת היתרונות לנוסע המתמיד. כל אלה יחזקו את מיצובנו כחברת התעופה המועדפת שאנשים פשוט אוהבים לטוס בה". עוד ציין וייס, "אחד מעמודי התווך של האסטרטגיה שלנו הוא שיתוף פעולה מוצלח עם השותפים שלנו. שילוב החוזקות שלנו, הרשת שלנו והאנשים שלנו מאפשרים לנו להשיג הרבה יותר כשאנו מאחדים כוחות".

מהלך זה מצטרף לתכנית של וירג'ין אטלנטיק שהודיעה לאחרונה על כוונות התרחבותה ל-84 יעדים חדשים ברחבי בריטניה ובעולם. בין היעדים החדשים: 12 יעדים ברחבי בריטניה, ביניהם מנצ'סטר, בלפסט וגלזגו. 19 יעדים ברחבי אירופה ביניהם ברצלונה, דבלין, מדריד ותל אביב. כמו כן, בכוונת וירג'ין להרחיב את הפעילות שלה ל-35 יעדים רחוקים חדשים ובהם בואנוס איירס (ארגנטינה), קולקטה (הודו), ג'קרטה (אינדונזיה) ופנמה סיטי (פנמה).

דלתא. השותף לטיסות טרנס-אטלנויות. צילום יח"צ
Exit mobile version