Site icon IAS

יוזמה חדשה: חופשה ספורטיבית בפאפוס

פאפוס. יוצע מלון לאונרדו כשר למהדרין לפסח. צילום Depositphotos

סטודיו C וסאן דור משתפות פעולה במיזם ראשון מסוגו, במסגרתו הצוות המקצועי של סטודיו C  מגיע  למלון בפאפוס, קפריסין להעניק לקהל הנופשות את מגוון האימונים בשיטת הסטודיו. בסוף שבוע שכולו ספורט ובריאות, ייהנו המשתתפות מחוויה ייחודית המשלבת כושר, הדרכה מקצועית, הרצאות תזונה ובריאות  והכל – באווירה של חו"ל.

סמדר אשכנזי-רייויט, מנכ"לית סטודיו C, אמרה כי מדובר "מדובר במסגרת שיתוף הפעולה, נשים וחברותיהן יזכו ליהנות מכל העולמות – גם להמשיך את הפעילות הספורטיבית השבועית לצד העשרה בתחום הבריאות וגם ליהנות מחופשה בחו"ל. "התאמנו תוכן חווייתי ומאתגר סביב שלושה ימי פעילות גדושים באימוני סטודיו C: עיצוב וחיטוב, פילאטיס, אירובי, אימון מחזורי, זומבה ועוד, דיאטנית קלינית תעביר הרצאות ובין לבין גם זמן לנפוש וליהנות מפאפוס היפה".

יאיר ברבי, מנכ"ל סאן דור  הוסיף כי שיתוף הפעולה בין החברות תומך בפעילות של סאן דור אשר פונה לשווקים שונים בעלי תחומי עניין מגוונים, שמתאימים לנופש חווייתי בחו"ל. "משזיהינו את הפוטנציאל בחופשות כושר ייחודיות בחו"ל, החיבור לסטודיו C היה אך טבעי מבחינתנו. סאן דור תמשיך ותפתח 'חופשות קונספט' נוספות בהתאם לטרנדים המתהווים שנזהה אשר יתנו מענה לצורך של הקהל הישראלי".

הטיסה תמריא מישראל ב-6.11 ותחזור מפאפוס ב-8.11 לישראל. מנויות סטודיו C ייהנו ממחיר בלעדי המיועד להן החל מ-700 דולר לנוסעת ו-800 דולר למי שאינה מנוייה.

Exit mobile version