Site icon IAS

יוון, היעד המועדף: סאן דור תפעיל הקיץ טיסות ל-6 יעדים ביוון

יוון: האי סנטוריני הקסום, צילום Depositphotos

סאן דור מקבוצת אל על ממשיכה להרחיב את פעילותה לאיי יוון השונים בקיץ הקרוב ומוסיפה 2 קווים חדשים לסנטוריני ולחצי האי פלופונס. יעדים אלה מצטרפים ל-2 הקווים החדשים שיחלו לפעול השבוע לקפלוניה ולכרתים (סיטיה). סאן דור תפעיל  טיסות ישירות, מדי שבוע, לשישה יעדי יוון השונים. מחיר כרטיס הלוך ושוב יחל ב-239$, והכרטיסים יהיו זמינים לרכישה באתר אל על או באמצעות סוכני הנסיעות. מכירת הכרטיסים ליעדים החדשים תחל היום (ד׳).

הרחבת הפעילות ליוון ופתיחת הקווים החדשים מתאפשרת הודות להסכם שחתמה אל על עם חברת KLASJET הליטאית לחכירת מטוס נוסף, זאת בהמשך לחתימה על חכירת 2 מטוסים, כך שהחברה תפעיל 3 מטוסים חכורים סה"כ. חכירת המטוסים מגדילה את היצע המושבים שמטרתה לתת מענה לביקושים.

סאן דור תפעיל 2 טיסות שבועיות לסנטוריני ולחצי האי פלופונס, בימים ראשון וחמישי. הטיסות הראשונות ימריאו בתאריך 30 ביוני 2024 מטרמינל 1, אשר נפתח לאחרונה מחדש. סנטוריני נחשב לאחד האיים היפים והמפורסמים של יוון, והוא ידוע בכפרים הציוריים עם בתים בצבעי לבן וכחול הנמצאים על הצוקים, בחופים חוליים ובנופים מרהיבים. חצי האי פלופונס ממוקם בדרום יבשת יוון והוא יעד מושלם לטיולים וגם לחופשת בטן גב, מציע חופים זהובים, מגוון אטרקציות וגם אתרים היסטוריים.

היעדים החדשים מצטרפים ללוח הטיסות של סאן דור לקיץ הקרוב, שכולל את יעדי הנופש הבאים:  רודוס, סלוניקי, קפלוניה, סיטיה-כרתים (יוון), בטומי וטביליסי (גיאורגיה), לרנקה ופאפוס (קפריסין), ורשה וקרקוב (פולין), טיווט (מונטנגרו), פורטו (פורטוגל) וקישינב (מולדובה).

גל גרשון, מנכ"ל סאן דור: "אנו ממשיכים לעבוד כל העת על תגבור לוח הטיסות והרחבת היצע המושבים, לצד פתיחת יעדים אטרקטיביים חדשים עבור הקהל הישראלי.  סאן דור מביאה בשורה לקיץ ומפעילה טיסות ל-6 יעדים עונתיים ביוון, בנוסף לטיסת אל על לאתונה. יוון הוא יעד אידיאלי לחופשה בקרב ישראלים המציע במרחק של טיסה קצרה חופים קסומים, נופים מרהיבים וכמובן אוכל ים תיכוני משובח ובעצם כל מה שצריך לחופשה המושלמת״.

Exit mobile version