Site icon IAS

טרקלין עסקים מחודש לאייר פראנס KLM בשארל דה גול בפריז

בסוף השבוע שבה ופתחה חברת התעופה אייר פראנס KLM את טרקלין העסקים שלה באולם L הממוקם בנמל התעופה הבינלאומי שארל דה גול בפריז. הטרקלין, אשר גודלו כ-3,200 מ"ר, עבר שדרוג ועיצוב מחודש ללקוחות היוקרה של אייר פראנס ו KLM, ולמחזיקי כרטיס Flying Blue Elite Plus.

הטרקלין החדש עוצב על ידי פירמת האדריכלות הבינלאומית, Brandimage, בשיתוף פעולה עם סטארט-אפים צעירים וצרפתיים, Superbien and Tetro. התוצאה כוללת סדרת מסכים המלווה את הלקוחות אל הטרקלין יחד עם אפקטי תאורה רכים, יצירות דיגיטליות תלת-מימדיות המוצגות במרכז הטרקלין ויצירות אמנות המשנות את צורתן וצבען לאורך היום.

לקוחות הטרקלין ייהנו ממגוון רחב של שירותים ובהם בר בריאות עם מבחר משקאות בריאות משובחים, אזור המוקדש לטיפולי פנים וספא בחסות חברת הקוסמטיקה קלרינס, שתי סאונות פרטיות להתרעננות בין הטיסות ומקלחות מרווחות במיוחד. בנוסף, הטרקלין כולל מטבח גורמה המעוצב ברוח מסעדות הבראסרי הפריזאיות, שבו השף מכין מנות חמות וטעימות אל מול קהל הלקוחות, יחד עם מבחר יינות ושמפניות שנבחרו בקפידה על ידי פאולו באסו, הסומלייה הטוב בעולם לשנת 2013.

הטרקלין חולק לחללים ייעודיים, לנוחיות הנוסעים:

"Le Club" – אזור פרטי, לבילוי אישי או עם אחרים באווירה חמה וביתית.

"Le Petit Salon" – אזור שקט המוגדר ללא טלפונים חכמים.

"At Your Service" – אזור שבו הנוסעים יוכלו להיעזר בצוותי אייר פראנס בטרקלין על מנת להזמין מקלחות, סאונות, להחליף מושבים או טיסות, וכן הלאה.

"Air France Shopping" – אזור קניות בעל חלונות ראווה, המכיל מבחר פריטים ייחודיים וממותגים.
הטרקלין עתיד להתרחב בחודש יולי ויכיל עוד אזורי נוחות והפתעות חדשות עבור קהל לקוחות העסקיים של החברה.

Exit mobile version