Site icon IAS

טרקלין חדש לקתאי פסיפיק בהונג קונג

חברת התעופה קתאי פסיפיק חשפה היום את הטרקלין החדש של החברה בנמל התעופה הבינלאומי של הונג קונג שיפתח את שעריו לנוסעים החל מה-22 למרץ. הטרקלין עוצב כנווה מדבר, מעין "סלון עכשווי" של יוקרה מאופקת, הנותנת ללקוחות לחוש בנוח ולספק תחושה של שלווה.

הטרקלין החדש הוא סיבה נוספת ללקוחות החברה להקדים להגיע, להירגע ולפנק את עצמם לפני טיסתם. הטרקלין ממוקם בטרמינל 1 ומעוצב בסגנון הטרקלינים עטורי הפרסים של החברה ברחבי העולם.

מלבד העיצוב המודרני, חוויית האוכל שונה מטרקלינים אחרים. הנוסעים יוכלו לבחור ממבחר גדול וטרי של קלאסיקות מקומיות,  כמו בר אטריות עשיר, נודלס צמחוני בסגנון יפני, מרקי וונטון, דגים ודים סאם, לצד מאכלים בינלאומיים ומגוון רחב של משקאות.

6 טיסות שבועיות מישראל החל מה-26 במרץ

הטרקלין החדש משתרע על שטח של כ-2,300 מ"ר המצוייד ברהיטי מעצבים ותאורה שנבחרו בקפידה לנוחות ופרטיות, תוך שימוש בחומרים טבעיים, שפע של צמחייה ואמנות של אמנים מקומיים, המוסיפים לאווירה. יש בו 180 מקומות ישיבה ובנוסף ניתן ליהנות משמונה סוויטות של חדרי רחצה ומאיזורי מרגוע שקטים.

פול לו, סמנכ"ל מסחר וקשרי לקוחות של קתאי פסיפיק אמר: "הטרקלין עוצב בהשראת טרקלינים חדשים אחרים שלנו בעולם, שהפכו להיות מאד פופולריים על ידי לקוחותינו. בנמל הבית שלנו בהונג קונג הטרקלין יושב על מרפסת ובנוי בצורת האותL  ולכן המבקרים יוכלו להנות מנוף פנורמי . ההשקעה בחוויית הלקוחות שלנו הוא ערך חשוב ובלב ליבה של קתאי פסיפיק, שירות המבדיל אותנו מכל חברת תעופה אחרת".

חברת התעופה קתאי פסיפיק דורגה בין חמש חברות התעופה הבינלאומיות המצטיינות בעולם. בכך נחשבת החברה למובילה מבין שאר חברות התעופה הזרות הטסות לישראל.

קתאי פסיפיק הודיעה על הגדלת פעילותה בישראל ל-6 טיסות שבועיות החל מה-26 במרץ, בדיוק ביום השנה להתחלת הפעילות בקו תל אביב הונג קונג. לוח טיסות החברה מישראל יציע לנוסעים טיסות בכל יום, למעט יום ראשון, בשעה 15:15 בטיסה ישירה במטוס המתקדם בעולם איירבס 350 A, זמן הנחיתה בהונג קונג בשעה 06:15 כשזמן ההמתנה לטיסות המשך ליעדים ברחבי אסיה כשעה וחצי.

Exit mobile version