תחושת שירות
שילוב של עוצמה טכנולוגית ומרכיב אנושי יצרו טרקלין חדש ללקוחות חברת התעופה אייר פראנס. בהגיעם לטרקלין הלקוחות יוכלו לבצע צ'ק אין באופן עצמאי בנקודות "הקיוסקים האינטראקטיביים" או לגשת לדלפק בו דיילות יסיעו לכל בקשה.
חווית "צרפת באוויר" ("France is in the air")
הקונספט החדש של "צרפת באוויר" מורגש בטרקלין החדש ומשלב ערכים בסיסיים הטבועים בחברת התעופה אייר פראנס: איכות, תשומת לב מרבית , הנאה, נוחות, עיצוב ויוקרתיות באווירה צרפתית טיפוסית.
כבר בכניסה מתגלה טרקלין גדול מימדים המאוכלס בספות גדולות, מרווחות ונוחות, כריות מעוצבות היוצרות חמימות. התאורה והריהוט מעניקים תחושה ביתית . נגיעות של יוקרה ונוחות דומיננטיות גם באזור חדרי השירותים. לסיכום, חווית אירוח בסטייל צרפתי מעודן.
בראסרי פריזאי חדש
באותה הרוח, הטרקלין מציע פינת אוכל בסגנון בראסרי פריזאי עם מחיצות מתכת מעוצבות עליהם טבוע לוגו חברת התעופה אייר פראנס. מטבח פתוח המציע מנות טריות חמות וקרות. בר קפה איכותי לצד קינוחים. החל מחודש מאי 2017 מאפים ומעדנים צרפתיים קלאסיים יוכנו ויוגשו ישירות מהתנור.
" אייר פראנס מחויבת ליוקרתיות בכל מוצריה והטרקלינים מלווים את התפתחות הנראית לעין במיוחד בקווים לטווחים בינוניים בהם הנוסעים ממתינים לא מעט זמן. הטרקלין החדש יעיל, מודרני, נוח, המציע מגוון רחב של משקאות ומזון טרי משובח. נכס לחברת אייר פראנס", אמר פרנק טרנר, מנכ"ל אייר פראנס.