חברת התעופה אל על, שמפרוץ המלחמה שומרת על הגשר האווירי מישראל לעולם, עלתה בקמפיין חדש תחת המסר "טסים עם הדגל". מדובר בקמפיין רחב היקף שיעלה בטלוויזיה, בדיגיטל, ברשתות חברתיות ובשילוט חוצות באמצעות משרד הפרסום 'מקאן'.
הקמפיין מביא לידי ביטוי את הסיפור הישראלי ב-7 באוקטובר, במסגרתו אלפי ישראלים שהו בחו"ל, גילו על המתרחש בארץ והחלו לחפש דרך לשוב הביתה לישראל בהקדם. בסרטון, בדומה למציאות, החברים מגלים כי כלל הטיסות לישראל בוטלו, ואל על נותרה כמעט לבדה בהפעלת טיסות לישראל וממנה. טיסות אל על בתחילת המלחמה התאפיינו בצעירים רבים שקטעו את הטיול שלהם, והגיעו למילואים להילחם על המדינה. לאחר ארבעת חודשי לחימה אינטנסיביים, החברים בסרטון נפגשים בשנית וטסים להשלים את הטיול שלהם. מהות הקמפיין והסרטון היא לבטא את מחויבותה של אל על לאזרחי ישראל בתקופת המלחמה והשגרה כאחד, תוך שמירה על השמיים פתוחים עבור נסיעות עסקים, טיסות התאווררות וכדומה.
מיומה הראשון של המלחמה, אל על לקחה חלק במאמץ הלאומי, נרתמה להטסת מטען, אנשי מילואים, משפחות החטופים ועוד. במסגרת התגייסותה של החברה כשותפה מלאה של מטה משפחות החטופים, יתרמו 15% משלטי החוצות שרכשה במסגרת הקמפיין, לשימושו המלא של המטה.
בנוסף לסיוע ולעבודה עם מטה החטופים, אל על מצדיעה למשרתי צה"ל בסדיר ובמילואים, ותצא בסדרת מהלכים להוקרתם שיחשפו בימים הקרובים.
נדב חנין, סמנכ"ל שיווק, דיגיטל ותקשורת באל על: "הקמפיין מביא לידי ביטוי את הסיפור הישראלי של תחילת המלחמה ומראה לנו פעם נוספת כמה אל על שזורה בהיסטוריה של מדינת ישראל כגשר האווירי המחבר בין ישראל לעולם. אנחנו גאים להיות חברת התעופה הישראלית שנושאת על זנב מטוסיה את דגל ישראל, ושומרת על לוח טיסות מגוון לעשרות יעדים בעולם, תוך הקפדה על ביטחון נוסעינו ובטיחותם. בארבעת החודשים האחרונים אנחנו מלווים את מטה משפחות החטופים באופן צמוד ומסייעים להם בכל הנדרש, בין היתר בהטסת נציגי משפחות החטופים למשימות דיפלומטיות, ובהטסת מיצגים להעלאת המודעות הבין-לאומית. נמשיך לעשות כל שביכולתנו לסייע להם ולהעלות את המודעות לנושא, וכחלק מהקמפיין חברת אל על תרמה 15% משלטי החוצות למטה משפחות החטופים, כדי שהמסר להחזרתם הביתה ימשיך להדהד ברחבי ישראל".