Site icon IAS

טסים ונהנים, גם בגיל השלישי

בני הגיל השלישי בטיסות קתאי פסיפיק .צילום קתאי פסיפיק

או עבור אנשים עם מוגבלויות, ומקלה בצורה משמעותית על ההתניידות. טיסה עם קלנועית או כיסא גלגלים הוא פתרון שמיש בעשורים האחרונים, וחברות התעופה מתורגלות בנושא ומחזיקות בפרוטוקול ניוד מסודר שמקל על ההיערכות מראש.

רכישת קלנועית נכונה, מותאמת אישית, תעניק יתרון גדול בשימוש בכלי המוכר ללא צורך לשכור קלנועית או פתרון ניידות אחר בחו"ל, משמע עצמאות ונוחות ביציאה מהארץ לכל מטרה בחו"ל.

בבחירת הקלנועית יש להתחשב במספר פרמטרים כגון נוחות ובטיחות, מערכת ההנעה, מצברים וגלגלים. רשת גודלייף, המספקת פתרונות נגישים לבני הגיל השלישי, מציעה מגוון רחב של קלנועיות קלות משקל, בטוחות, שניתן לקפל או לפרק, המאפשרות לעלות איתן למטוס או לאחסן בתא המטען ברכב. הרשת מקפידה להתעדכן בפתרונות הטכנולוגיה המתקדמת במהירות ולהביא את הקלנועיות המתקדמות והחדשניות, המבטיחות שימוש נוח ויעיל.

מגוון הקלנועיות ברשת גודלייף: קלנועית מתקפלת Carry On שמתפרקת בקלות ונוחה בהעמסה לתא המטען ברכב במחיר מבצע של 9,900 ₪. קלנועית SOLAX TRANSFORMER מתקפלת עם שלט לקיפול/פתיחה בלחיצת כפתור וכוללת בקרת מהירות והקלנועית המתקפלת הקלה בעולם efoldi Lite, במשקל 15 ק"ג בלבד (17 ק"ג כולל סוללה).

קלנועית מתקפלת קרי און צבע אדום. רשת גודלייף צילום יח"צ

על מנת להבטיח חוויה חיובית וחלקה יש לבצע תכנון מראש מול חברת התעופה. הזדהו כנוסע עם ציוד ניידות ובקשו מענה לשאלות:

לפני הזמנת הטיסה:

מומלץ ליצור קשר עם שדות התעופה בהם תבקרו ולהזמין ליווי וסיוע. כמו כן, בקשו לדעת היכן ממוקמים מגרשי החניה הנגישים בשדה.

ערב הטיסה:

קחו איתכם:

עידן הטיסות Low Cost וניסיונות חברות התעופה לצמצם עלויות הפכו את המושבים במטוסים לצרים וצפופים מאי פעם. יחד עם זאת, ישנן חברות שממשיכות להקפיד על רווח בין המושבים ועל תנאי נגישות עבור כל הנוסעים, כולל חברת התעופה קתאי פסיפיק, חברת הבית של הונג קונג. חברות התעופה מציעות מגוון רחב של סיוע מיוחד וצוותי הקרקע והתא שלה מאומנים לעזור לנוסעים בעלי מוגבלויות. בטיסות קתאי פסיפיק ניתנת עדיפות ישיבה לכל נוסע עם מוגבלות והיא עושה כמיטב יכולתה להקצות מושב המתאים ביותר לצרכי הנוסעים. רצוי ליצור קשר עם החברה או עם  משרד ההזמנות כמה שיותר מוקדם לפני הטיסה, כדי לעזור לספק את השירותים הדרושים, לנסיעה נוחה ובטוחה.

בנוסף, חברת התעופה מציעה שירותים מיוחדים לנוסעים מבוגרים כדי להקל על חוויית הנסיעה שלהם. בנמל התעופה הבינלאומי של הונג קונג והן בנמל התעופה בן גוריון, קתאי פסיפיק מקצה דלפק צ'ק-אין מיוחד באזור נפרד להפחתת זמן ההמתנה (בהזמנה מראש), ומאפשרת  להעלות למטוס בתנאים בטוחים עזרי ניידות מסוימים כגון מקלות, קביים והליכונים.

בני הגיל השלישי בטיסות קתאי פסיפיק .צילום קתאי פסיפיק

כדי להקל על הנסיעה, יש לפרט מראש על הקלנועית או הכיסא הגלגלים שמשתמשים בסוללות ליתיום-יון, ולספק מסמך הבדיקה המתאים לסוללות אלה. ניתן לבצע צ'ק-אין לכיסאות גלגלים עם סוללות או לקלנועיות רק בתנאי שהסוללה עומדת בדרישות הבדיקה של האו"ם. על סיפון המטוס, ניתן להעניק לנוסעים עם מוגבלות סיוע במעבר למושבים וממנו, הכנה לאכילה ושימוש בכיסא הגלגלים בטיסה כדי להתנייד בכלי הטיס ואל השירותים. כמו כן, נוסעים עם מוגבלות רשאים להשתמש בכיסא גלגלים ידני או מופעל באמצעות סוללה עד לשער היציאה, וכאשר מתקנים בשדה התעופה מאפשרים זאת, גם עד דלת המטוס.

עם זאת, ישנן טיסות או אטרקציות תיירותיות שאינן נגישות, לכן ישנם אביזרים ניידים שניתן לקחת בעת הצורך. ברשת גודלייף ממליצים על ידית אחיזה עבור חדר האמבטיה, שירותים, מקלחת או כל משטח פנימי מתאים, בעלות של כ-80 ₪ בלבד. הידית נצמדת בוואקום לקיר האמבטיה ללא צורך בקידוח  או הברגה היא מקלה על עצמאות המשתמש ומסייעת במניעת החלקות ו/או נפילות בחדר הרטוב. בנוסף, גם בטיול בעיר, בפארק או בהופעה במקום פתוח מומלץ להצטייד במקל כיסא, המסייע בהליכה, וברגע אחד יכול להפוך למקל הליכה נוח ובטיחותי.

Exit mobile version