Site icon IAS

טסים באיתיחאד איירווייז ונהנים משהות חינם באבו דאבי, בעצירת ביניים

אבו דאבי. צילום freepik

איתיחאד איירווייז (Etihad Airways), חברת התעופה הלאומית של איחוד האמירויות, ומחלקת התרבות והתיירות של אבו דאבי (DCT Abu Dhabi) הודיעו על השקת תוכנית ה-Stopover stays. ההודעה פורסמה ביריד הנסיעות הערבי (ATM) .

התוכנית מזמינה אורחים שטסים דרך אבו דאבי להפוך את השהות החינמית במלון לחופשה האולטימטיבית. בירת איחוד האמירויות היא יעד עצירת ביניים מרגש ונוח, הודות לבתי המלון ברמה עולמית, החופים המדהימים, סצנת האוכל התוססת והבידור.

בהזמנת טיסות בחברת איתיחאד, לנוסעים יש כעת אפשרות להוסיף עצירת ביניים ולבחור מלון חינם כחלק מתהליך ההזמנה המקוון. הנוסעים יכולים לבחור שהות חינם למשך לילה אחד או שניים במגוון מלונות מובילים ברחבי העיר. חבילות עצירת ביניים זמינות רק בהזמנה ישירה ב-etihad.com.

נוסעים שיבצעו עצירת ביניים (קונקשיין) של מעל 24 שעות יהיו זכאים ללינה בחינם במלון ברמת 3/4 כוכבים באבו דאבי, או לינה במגוון מלונות יוקרתיים בהנחה משמעותית. ניתן גם לשלב טיסת הלוך עם עצירת ביניים קצרה וחזור עם עצירת ביניים ארוכה שתכלול שהות במלון בחינם.

מטוס דרימליינר של איתיחאד איירווייס. צילום יח"צ

כרטיס העלייה למטוס של אתיחאד איירווייז משמש גם כ- Abu Dhabi pass המציע הנחות באטרקציות המובילות בעיר, כמו גם חוויות אוכל.

איתיחאד איירווייז מחברת יותר מ-70 יעדים ברחבי העולם דרך נמל התעופה הבינלאומי החדש – Zayed International Airport שנפתח לאחרונה. ממוקם בקצה העיר ונוח ליהנות מעצירת ביניים קצרה, ואז להתחבר בצורה חלקה הלאה.

מנכ״ל איתיחאד, אנטונואלדו נבס (Antonoaldo Neves), אמר: " אנחנו מתכננים להביא יותר מ-100,000 מבקרים לאבו דאבי באמצעות התוכנית במהלך השנה הבאה, ואנו בטוחים שברגע שהם יקבלו טעימה ממה שיש לבירה להציע, הם יחזרו שוב. אנו נרגשים לעבוד יד ביד עם מחלקת התרבות והתיירות של אבו דאבי".

Exit mobile version