Site icon IAS

טל תעופה החלה לייצג את בייג'ינג קפיטל איירליינס ביוון

במענה לביקוש הגובר מצד שוק התעופה הסיני לאירופה, מינתה חברת התעופה הסינית בייג'ינג קפיטל איירליינס  את חברת טל תעופה הישראלית כסוכנת המכירות הרשמית שלה (GSA) בשמונה שווקים באירופה. צוותי המכירות והמסחר של טל תעופה יספקו שירותים לשוקי הנסיעות הללו מטעם חברת התעופה כולל מכירות, הזמנות, שיווק, שיווק דיגיטלי, כספים ועוד.

לדברי המנהל המסחרי של טל תעופה, ניסים סגיס, ההסכם לייצוג חברת התעופה הסינית ביוון הוא לשמונה מדינות שבהן טל תעופה מנהלת משרדי מכר: יוון, צרפת, בלגיה, גרמניה, שוויץ, צ'כיה, איטליה ואוסטריה. "אנו נציע טיסות-קשר ממדינות אלה דרך מוסקבה, מדריד וליסבון לסין", אמר סגיס והוסיף כי החברה הרחיבה בשלוש השנים האחרונות את קשריה עם חברות סיניות וכי ההסכם החדש עם בייג'ינג קפיטל איירליינס הוא צעד נוסף באמון שהספקיות הסיניות מביעות בטל תעופה.

משרדיה של טל תעופה ביוון הושקו ב-2009 והיא מייצגת בה כיום את חברות Air Baltic, Air Canada, Air Europa, אל על, פינאייר,  אייר קנדה, קוואנטס איירווייס האוסטרלית ועוד.

לפי נתוני רשות התעופה האזרחית ביוון (HCA), נרשמו  בחודש ינואר בנמלי התעופה של יוון כ-505 אלף כניסות תיירים, המהווים עליה של 9.7% לעומת ינואר 2017.

במהלך השנה האחרונה השיקה בייג 'ינג קפיטל טיסות ישירות לאירופה כולל למדריד ולליסבון – הקשר הישיר הראשון בין סין ופורטוגל; וכן למוסקבה, לונדון הית'רו וכן מלבורן, ונקובר וסידני. הטיסות הללו גם מאפשרות טיסות לסין ומעבר לה.

בנוסף ליצירת קשרים חדשים בין אירופה וסין, לבייג'ינג קפיטל איירליינס יש רשת טיסות עניפה בתוך סין, כמו גם ביעדים אסיאתיים אחרים הכוללים את הונג קונג, מקאו, טייוואן, תאילנד וקמבודיה. ברשותה צי של 73 מטוסי איירבוס (A319, A320, A321, A330) והיא מפעילה יותר מ-200 קווי טיסה.

טל תעופה הישראלית שבבעלות וניהול גדעון טהלר, מפעילה משרדי מכר לייצוג חברות תעופה ב-40 מדינות ומייצגת כיום כ-35 חברות תעופה שונות ברחבי אירופה, אסיה, האוקיינוס השקט ואמריקה.

Exit mobile version