Site icon IAS

טלי לאופר מונתה למנהלת האגף העיסקי בסניף ישראל של אל על

טלי לאופר, מנכ"לית ההתאחדות

חברת אל על מודיעה היום על מינויה של טלי לאופר לתפקיד מנהלת האגף העסקי בסניף ישראל. לאופר תיכנס לתפקידה החל מספטמבר. במסגרת תפקידה, תהיה אחראית על הרחבת תחום האגף העסקי בסניף ישראל.

לאופר, אם לשלושה, עו״ד בהכשרתה. בתפקידה האחרון כיהנה ⁠כמנכ״לית התאחדות משרדי הנסיעות, במסגרת זו הובילה בהצלחה את המאבק של ענף התיירות בתקופת משבר הקורונה. בנוסף, בתקופת כהונתה הביאה לאופר בין היתר גם להסכמים משמעותיים לטובת הענף בנושאים שונים עם רשות המע״מ, משרד התיירות וחברות התעופה. לפני כן, עבדה כ-15 שנה בתפקיד סמנכ״לית למסחר בחברת לאופר תעופה. לאופר מכהנת גם בהתנדבות כחברת ועד מנהל בעמותת אח בוגר/אחות בוגרת.

ללאופר תואר ראשון בהצטיינות במשפטים מאוניברסיטת אסקס באנגליה; תואר שני בהצטיינות במנהל ומנהיגות בחינוך מאוניברסיטת תל אביב, לימודי מנהל עסקים והיא בוגרת קורס דירקטורים של אונ׳ בר אילן.

סמנכ"ל בכיר מכירות ותיירות אל על, ירום ודיש: "אנחנו שמחים על הצטרפותה של טלי לאופר לאל על בתפקיד ייחודי זה. אין לי ספק שהיכרותה ארוכת השנים עם הענף, כישוריה הרבים וניסיונה העשיר יאפשרו לה לעשות חיל בתפקיד, יתרמו רבות לאגף העסקי ויאפשרו לנו לממש את היעדים אשר הצבנו לעצמנו".

Exit mobile version