Site icon IAS

טכנולוגיית אמדאוס בנמל התעופה של ביאריץ, שבצרפת

חישבו על היתרון לבצע את הליך הצ'ק אין עוד במלון שבמרכז הקונגרסים, לפני שאתם יוצאים לכיוון נמל התעופה. אלה רק אחדות מהאפשרויות הפתוחות עתה בפני נמל התעופה של ביאריץ ( עיירה במחוז הפירנאים האטלנטיים של צרפת)  ושותפיו, לשיפור השירות לנוסעיהם העוברים דרך נמל התעופה בכל שנה.

כל זה אפשרי הודות לשותפות חדשה בין אמדאוס לבין נמל התעופה ביאריץ ליישום טכנולוגיית ( Amadeus Airport Common Use Service -ACUS), אשר תסייע לחברות התעופה, לחברות לסידורי קרקע ולנוסעים לעבור את תהליך הקליטה בזריזות ובגמישות. בעזרת מאפייניה הייחודיים של ACUS אפשר יהיה לעשות check-in ולעבד פרטי נוסעים מכל מקום למעשה.

לנמל התעופה ביאריץ, החווה ביקושי שיא בעונת הקיץ, חשוב מאוד שהוא יכול עכשיו לנקוט צעדים להקטנת התורים ולטפל בביקושים באמצעות תהליכים גמישים יותר לקליטת הנוסעים והמזוודות.

לדברי Didier Rich?, המנהל הכללי של נמל התעופה ביאריץ, היכולת לחדש הינה חיונית למתן שירות ולמשיכת נוסעים של חברות תעופה, "היום זה לא מספיק סתם להציע שירותי ליבה של נמל תעופה ויעד. נמלי תעופה חייבים להכיר בכך שהחוויה שהם מציעים הינה חיונית הן לנוסעים והן לחברות התעופה. אנו גאים להיות נמל התעופה הראשון בצרפת הנפרד מהמערכות המסורתיות לשירות הציבור, כדי שנוכל לחשוב מחדש על הדרך בה אנו משרתים נוסעים. לטכנולוגיה של אמדאוס יהיה תפקיד מפתח בתמיכה בנו בדרך להשגת יעדינו למיכון הפעילות שלנו ולבניית יסודות של ניידות ושירות עצמי."

Rich? ממשיך ואומר: "הודות לביצוע check-in מחוץ לתחום נמל התעופה, נוכל להציע שירותים חדשים המאפשרים לנוסעים לבלות יותר זמן בביקורי אתרים, בקניות ובכיוף. וכשהם בנמל התעופה, check-in מהיר ופשוט יותר משמעו שלנוסעים יש יותר חופש וזמן לשוטט בנמל התעופה ולבדוק שירותים חדשים וחנויות. הטכנולוגיה של אמדאוס מאפשרת לנו לספק שירות מצוין לנוסעינו."

ACUS מאפשרת גמישות וקלות תנועה משופרים משום שהיא מייתרת את הצורך בפריסת שרתים ייעודיים לשירות הציבור בנמל התעופה. האפליקציות של חברות התעופה כבר אינן פרוסות בתחנות עבודה בנמלי תעופה מקומיים, ולכן פריסת שרתים וניהול אתרים מקומיים כבר מיותרים. באמצעות ACUS, מתארחים יישומי חברות התעופה כיישומים וירטואליים עצמאיים בסביבה של שרת מרכזי אחד, כך שסוכני ה-check-in יכולים לגשת לשרת הרחוק ולהשיק כל יישום של חברת תעופה באמצעות דפדפן אינטרנט, במקום תוכנה ספציפית של חברת תעופה אחת על מחשב בתחנת עבודה ייעודית בנמל התעופה.

Yannick Beunardeau, מנהל גלובלי של שיווק ומכירות, טכנולוגיית נמלי תעופה באמדאוס אמר: "נמל התעופה ביאריץ הוא הלקוח הראשון של ACUS אמדאוס בצרפת, דבר שהוא אבן דרך חשובה מבחינתנו. כיום, פלטפורמות מסורתיות לשימוש הציבור כבר אינן עונות על הצרכים, הן דורשות מחברות התעופה לתחזק קישורי רשת יקרים, הן תלויות בחומרה משמעותית או מערכות הפעלה מיושנות בנמלי התעופה והן מגבילות את התפתחות חברות התעופה ואת השירותים שנוסעיהן מקבלים."

Beunardeau הוסיף ואמר: "חברות המבוססות על נמלי תעופה יכולות עכשיו לאמץ את יכולות האינטרנט – כפי שעשו מגזרים אחרים – הודות ל-ACUS, ולפתח שינוי יסודי בתחום התעופה. טכנולוגיית ה-check-in מרחוק אינה רק דרך לשפר טכנולוגיות מידע, אלא היא דרך לשפר את עסקי הלקוחות שלנו עצמם. נמלי תעופה מבינים שחידושים המבוססים על טכנולוגיה יכולים להעניק להם יתרון תחרותי ולהוסיף ערך הן לחברות התעופה והן לנוסעים."

34 נמלי תעופה ביבשות שונות חתמו עד היום על הסכמים לשימוש בטכנולוגיה מבוססת הענן של אמדאוס Airport Common Use Service (ACUS).

 

Exit mobile version