Site icon IAS

"טיפול קצוות" לפני הטיסה בטרקלין המלך דוד בנתב"ג

לקוחות היוקרה של אל על המתארחים בטרקלין המלך דוד בנתב"ג, ימשיכו ליהנות מספא שיזן, עם מיטב המטפלים, כך שיוכלו להגיע לטיסה רגועים ושלווים.

ספא שיזן בטרקלין המלך דוד, מציע שש שנים ברציפות תפריט טיפולים נרחב ללקוחות היוקרה של אל על, ובו מגוון טיפולי ספא ועיסויים מקצועיים ונעימים במיוחד לגוף ולנפש. אורחי הטרקלין ימשיכו ליהנות מעיסוי בחדר טיפולים שעוצב במיוחד וטיפול מאנשי המקצוע הטובים ביותר ברשת ספא שיזן ובנוסף, לכבוד השנה החדשה, משיק הספא מרשת טמרס "טיפול קצוות" טרום-טיסה, הכולל עיסוי קרקפת, כתפיים וכפות רגליים, המעניק תחושת שינה ורוגע ומתבסס על תורת הרפלקסולוגיה. 

מלבד טיפול הקצוות החדש, מוצע תפריט טיפולים מגוון. אורכו של כל טיפול כ-20 דקות והוא ניתן כשירות ללא תוספת תשלום. חדר הטיפולים ממוקם בטרקלין בקומת הגלריה במתחם ה-life style ומציע, בנוסף למטפלים מקצועיים, מוצרים ושמני טיפול איכותיים של ספא שיזן.

ענת סטריק -דהאן, סמנכ"ל שיווק ומסחר של רשת טמרס, אמרה כי הם שמחים על שיתוף הפעולה עם חברת אל על במסגרת התחדשות ההסכם. "מתוך כוונה לרענן ללקוחות היוקרה את חוויית הספא, החלטנו לצאת לדרך עם העיסוי החדש, בנוסף לתפריט הטיפולים הקיים".

מירה פיזיצקי, ראש אגף שירות בטיסה באל על, הוסיפה כי כחלק מחוויית השירות הכוללת של אל על, המתחילה לפני הטיסה, שירות הספא מציע ללקוחות היוקרה של אל על המתארחים בטרקלין, חוויה מפנקת, איכותית וזכירה לאורך זמן.

שעות הפעילות במתחם הספא: א'-ה' בשעות 23:00-15:30. הזמנות טלפוניות לאורחי הטרקלין:  בטלפון:  0732-160-449.  בימים א'-ה', בין השעות: 8:00-24:00. ימי ו' וערבי חג, בין השעות: 8:00-12:00

ניתן להזמין מראש טיפול, 24 שעות ביממה, באתר אל על.

Exit mobile version