Site icon IAS

טיסת ריינאייר תחנוך בשבוע הבא את הטיסות הבינלאומיות ברמון-אילת

הטיסה המסחרית הבינלאומית הראשונה בנמל התעופה החדש רמון-אילת, ע"ש אילן ואסף רמון, תנחת ביום שני ה-4 במרץ. הטיסה הראשונה של חברת ריינאייר, תצא מפוזנן שבפולין ותנחת בנמל התעופה רמון, שליד אילת, בשעה 17:25 אחר הצהרים בטיסה ישירה. כחצי שעה לאחר מכן, בשעה 18:00, תנחת ברמון טיסה נוספת של חברת ריינאייר שתגיע מפראג שבצ'כיה.

ב-2 באפריל 2019 תיפסק לחלוטין הפעילות האווירית האזרחית בנמל התעופה עובדה וכל הטיסות הבינלאומית המסחריות ינחתו בנמל התעופה רמון. נמל התעופה עובדה ימשיך לשמש את הטיסות הצבאיות בלבד.

ריינאייר. יחנוך את הטיסות הבינלאומיות של נמל התעופה רמון. צילום Ryanair

נמל התעופה רמון ישמש את התעופה הבינלאומית והפנים-ארצית לדרומה של המדינה ויחליף את השדות הקיימים באילת ובעובדה. לדברי שר התחבורה, ישראל כץ, הנמל ישמש כשדה תעופה בינלאומי נוסף של מדינת ישראל ושדה אלטרנטיבי לנתב"ג, בשעת חירום. חברות התעופה שינחתו בנמל רמון יהיו פטורות מתשלום אגרות נחיתה, במטרה לעודד אותם לנחות בשדה החדש.

ב-31 במרץ יופסקו ההמראות והנחיתות גם מעובדה

לפני כשלושה שבועות החלו להמריא ולנחות בנמל התעופה רמון-אילת טיסות מסחריות פנים ארציות של חברות ארקיע וישראייר. רשות שדות התעופה החלה בהעברה הדרגתית של הטיסות המסחריות הפנים-ארציות, מנמל התעופה הישן באילת לנמל החדש רמון. זאת, עד לסגירתו המלאה של נמל אילת ב-18 במרץ 2019.   

במקביל, מאיימים העיריה והתושבים באילת להשבית את העיר ביום ראשון 3 במרץ – ט' באדר ב' – בשל הכוונה לסגור את שדה דב.

רשות שדות התעופה תשיק בחודש הבא אפליקציה ייעודית, שתציג מידע מפורט על כל הטיסות מ/אל הנמל, וכן פרטים כלליים על החניונים שיועמדו לרשות הציבור, התחבורה הציבורית, חנויות הדיוטי-פרי ועוד.

Exit mobile version