Site icon IAS

טיסת איזי ג'ט המריאה לפריס

איזי ג'ט, חברת התעופה המובילה באירופה והשלישית בגודלה בישראל, שמחה להכריז על תחילת הפעילות בקו תל אביב – פריס (נמל התעופה שארל דה גול). הנוסעים בטיסה הראשונה מתל אביב לפריס, שהמריאה אמש (30 במרץ) מנמל התעופה בן גוריון, התקבלו על ידי הקברניט וצוות המטוס עם שמפניה ודגלי ישראל וצרפת.

 

איזי ג'ט תפעיל שלוש טיסות שבועיות בקו זה, לאורך כל השנה, בימים שני, רביעי ושבת. קו זה הינו התשיעי שאיזי ג'ט מפעילה מתל אביב והוא יאפשר לחברה להטיס למעלה מחצי מיליון נוסעים בשנה, מ/ל ישראל, ב-37 טיסות שבועיות.

 

איזי ג'ט מפעילה טיסות מתל אביב ליעדים ברחבי אירופה הכוללים את בריטניה, שוויץ, גרמניה, איטליה וצרפת. איזי ג'ט הייתה חברת התעופה לטיסות מוזלות הראשונה בישראל. היא החלה את פעילותה בישראל בנובמבר 2009 עם יעד אחד תל אביב – לונדון (לוטון). בעקבות הסכם שמים פתוחים בין ישראל לאיחוד האירופי, והביקוש חסר התקדים, איזי ג'ט הרחיבה את פעילותה מישראל ובמהרה הפכה לאחת מחברות התעופה המועדפות על הנוסעים בנמל התעופה בן גוריון.  

 

ניל סלאבן, המנהל המסחרי של איזי ג'ט בקווים לישראל, אמר: "אנו שמחים להשיק את קו תל אביב פריס, שיציע שירות נוח ומשתלם לבירת צרפת לנוסעים למטרת פנאי ועסקים. אנו יודעים שהנוסעים המתינו זמן רב בציפייה שאיזי ג'ט תפעיל שירות ליעד זה. השקת קו תל אביב – פריס, מהווה חיזוק נוסף למחויבות של איזי ג'ט לציבור הישראלי, ולכוונה שלנו להמשיך להציע ללקוחותינו בישראל יעדים שהם מבקשים."

Exit mobile version