Site icon IAS

טיסות הלואו קוסט הבינלאומיות חוזרות לטרמינל 1

ביום ראשון הקרוב יחזרו נוסעי הטיסות הבינלאומיות של חברות הלואו קוסט לצאת לטיסותיהם לחו"ל מטרמינל 1, לאחר שהסתיימו עבודות השלב הראשון להרחבת הפעילות בטרמינל הוותיק. בטיסות החוזרות כניסת נוסעי הלואו קוסט תתבצע בטרמינל 3. הנוסעים מתבקשים לבדוק בכרטיס הטיסה ו/או עם חברות התעופה על מקום התייצבותם לטיסה.

על פי החלטת  הנהלת רשות שדות התעופה, נסגר טרמינל 1 לפעילות בינלאומית מחודש ינואר במשך 4 חודשים, כדי להכינו לפעילות בינלאומית מלאה ובכלל זה הרחבת הפעילות המסחרית ופתיחת חנויות דיוטי פרי באולם היוצאים של הטרמינל. בכל אותה התקופה הפעילות הפנים ארצית בטרמינל נמשכה על פי לוח הטיסות המתוכנן ללא שינויים.

השיפוצים בטרמינל 1 התבצעו בכ-1,840 מ"ר של שטחי המתנה לשערי היציאה, אזור ייחודי להמתנה לילדים (ג'מבורי), קיוסקים לביצוע צ'ק אין עצמי, ומתחם הסעה בחזית טרמינל 1, הן לנוסעים בטיסות פנים ארציות והן לנוסעים בטיסות הבינלאומיות.

הפעילות הבינלאומית המתחדשת ביום ראשון הקרוב בטרמינל 1 בשלב הראשון, תהיה במסלול נוסעים יוצאים, כולל אלה הטסים עם כבודת יד בלבד. השירות יכלול רישום לטיסה, תהליך ביטחוני, ביקורת גבולות, בדיקת כבודת יד ביטחונית והסעה לטרמינל 3, ששם תתבצע העלייה למטוסים.

התהליך של נוסע יוצא בחברות הלואו קוסט הוא מלא וכולל את כלל הנוסעים המגיעים לנמל התעופה עם כרטיס עלייה למטוס (בורדינג) וכבודת יד.

בשלב השני, שיתחיל ב-16 ביולי, יפתחו תשעה שערי יציאה למטוסים (ג'ייטים) ותורחב הפעילות המסחרית. כמו כן, יפתח חדר אירוח VIP, יפתחו החנויות הפטורות ממכס דיוטי פרי ומסעדות. תמהיל חנויות הדיוטי פרי יהיה דומה לתמהיל בטרמינל 3 – עם מוצרי טבק, אלכוהול, בשמים וקוסמטיקה, אלקטרוניקה, ספורט, אופנה  ואחרים הפטורים ממסים ומכסים. שרות פטור ושמור יינתן גם לרוכשים בטרמינל 1.

Exit mobile version