Site icon IAS

טיסה חדשה של Wizz Air בין לונדון לאילת

מטוס וויזאייר. טיסה בין וינה לאילת בעונת החורף. צילום יח"צ

וויזאייר. מטוס מדגם A320neo המאפיין את צי החברה עד כה צילום יח"צ

חברת הלואו-קוסט ההונגרית Wizz Air שהיא הגדולה בישראל ואחת מקבוצות התעופה המובילות באירופה – ממשיכה במהלכי ההתרחבות בארץ ומודיעה על קו חורף חדש, היחיד מלונדון לאילת, בשיתוף משרד התיירות.

הקו החדש לשדה התעופה לוטון יחל לפעול כבר מהחורף הקרוב ב-28 באוקטובר 2018 פעמיים בשבוע בימים רביעי וראשון במחיר של החל מ-130 שקל לכיוון. זאת בנוסף ל-3 קווי החורף האחרים של החברה לאילת מבוקרשט, ריגה וורשה. מ-Wizz Air נמסר כי ניתן לבצע הזמנות לקו החדש מהיום, ה-18 ביוני 2018  דרך אתר החברה  www.wizzair.com או דרך האפליקציה.

ב-2017 הגבירה החברה את פעילותה בישראל והוסיפה 12 קווים חדשים מתל אביב ומעובדה, בזכות תמריצים של מאות אלפי שקלים שהועברו אליה ממשרד התיירות לשיווק ישראל בעולם. לפי "נוהל אילת", תקבל החברה 60 יורו על כל נוסע שנוחת בעובדה ממשרד התיירות. במשרד נמצאים עדיין במו"מ עם התאחדות המלונות באילת באשר לאפשרות שההתאחדות תשתתף ב-15 יורו לנוסע מסכום זה.

בהודעת החברה על פתיחת הקו נכתב: "Wizz Air, כחלוצה של עידן הנסיעות החדש בישראל, מציעה תעריפים מוזלים, למספר רב של יעדים דרך מערכת הזמנות מקוונת וידידותית. החברה מציעה היום 22 קווים ל-9 מדינות. בשנת 2018 Wizz Air המציעה 1.3 מיליון מושבים בקוויה לישראל וממנה".

לונדון. החברה מציעה כיום מישראל 22 קווים ל-9 מדינות. צילום Depositphotos

עוד נכתב בהודעת החברה, כי בארבעת החודשים הראשונים של 2018, למעלה מ-338 אלף נוסעים נהנו מטיסות לישראל וממנה – כפול ממספר הנוסעים בתקופה זו אשתקד. החברה ממשיכה לצמוח ומרחיבה את פעילותה בישראל תוך תמיכה ביותר מ-530 משרות עקיפות בתחום התעופה והתיירות בישראל בשנת 2017. טיסות Wizz Air ממריאות מנתב"ג ועובדה ונוחתות ביעדים שונים הכוללים, בין היתר, את הקו החדש תל אביב- וינה, שהחל את פעילותו ב-14 יוני 2018.

סורינה רטס, מנהלת התקשורת של חברת וויז אייר מסרה כי  מדובר במהלך נוסף של חיזוק הנוכחות והקשר של החברה לישראל. "זהו המשך המהלך המביא לתרומה חשובה לתיירות הנכנסת והיוצאת ולקשרים העסקיים בין המדינות".

שר התיירות, יריב לוין, בירך על החלטתה של החברה להעמיק את פעילותה בישראל ולפתוח קו חדש מלונדון לאילת, ועל כך ששיתוף הפעולה בינה ובין משרד התיירות עולה מדרגה נוספת. "זו הבעת אמון גדולה במוצר התיירותי הישראלי והוכחה שנוהל אילת, אותו יזמנו לעידוד התיירות לעיר, מניב תוצאות. ענף התיירות עובר בימים אלה מהפכה גדולה ופתיחת הקו החדש מלונדון לאילת, בנוסף לקווים חדשים נוספים מציריך ומאמסטרדם – היא הוכחה נוספת לשיפור הניכר באטרקטיביות של אילת כיעד תיירותי. פתיחת הקווים תביא לגידול נוסף בתיירות הנכנסת לישראל ותצטרף למאמץ השיווקי יוצא הדופן שאנו עושים, שכבר הביא לשבירת שיאים של כל הזמנים בתיירות הנכנסת לישראל״.

במשרד התיירות הדגישו, עם זאת, כי המשרד לא אחראי על המחיר וטיב השירות של החברה.

 

Exit mobile version