Site icon IAS

טיסה היסטורית: PAN AM מזמינה אתכם להצטרף למסע עולמי

מודל של מטוס Pan American World Airways . צילום Depositphotos

הנוסעים הוותיקים יותר בוודאי זוכרים את Pan American World Airways חברת התעופה האמריקנית, או בקיצור PAN AM. חברת התעופה שהייתה בזמנו הגדולה בעולם, הראשונה שטסה ברחבי העולם, הפעילה את מטוסי הג'מבו ומערכת הזמנות ממוחשבות. PAN AM פעלה משנת 1927 עד שהכריזה על פשיטת רגל ב-1991, אבל גם מאז נותרו כמה זיכרונות מחברת התעופה האיקונית.

The Pan Am Experience

עד למגיפת הקורונה, The Pan Am Experience, הממוקמת בהוליווד, קליפורניה, הייתה "אירוע שבועי בנושא רטרו לחובבי תעופה ואנשים שמחפשים חווית אוכל משובחת חדשה". הושקה ב-2014, על ידי אנתוני טות' (מעריץ-על של Pan Am), וקפטן טאלאט – מייסד ומנכ"ל אייר הוליווד. ב-2023 נמסר שחוויית Pan Am עומדת להיפתח בקרוב במיקום חדש ומאז אנשים רבים מקווים שזה יתממש. הבניין שהיה בסיסה של Pan American World Airways, הממוקם בקי ווסט, הוסב למסעדה בשם First Flight מספר שנים אחורה.

מה צפוי בשנת 2025

יש חדשות מרגשות לשנת 2025 – פאן אם הכריזה על מסע היסטורי בשנת 2025 באמצעות מטוס חכור מסוג בואינג 757 בתצורת מחלקת עסקים בלבד עם מושבי מיטה וקייטרינג יוקרתי. המסע יתחקה אחר הנתיבים הטרנס-אטלנטיים הדרומיים והצפוניים האגדיים שחלו על ידי חברת Pan American World Airways. הטיול נתמך על ידי Pan American World Airways וקרן Pan Am Museum, שהאחרונה ממוקמת בלונג איילנד סיטי, ניו יורק.

המסע בן 12 הימים יתחיל בניו יורק ב-27 ביוני 2025 ויסתיים ב-9 ביולי. מוגבל ל-50 נוסעים בלבד והעצירות יכללו:

ניו יורק – מפגש במלון Waldorf Astoria הזוהר כדי להתחיל את המסע הנצחי.

ברמודה – לינה ב– Rosewood Bermuda בילוי בחופי חול ורודים וברחובות מרוצפים באי האטלנטי.

ליסבון – לחקור את המיטב של עיר הבירה העשירה בהיסטוריה של פורטוגל. הלינה תהיה במלון Four Seasons Ritz.

מרסיי – ליהנות מפסטיס בלה פאנייה ומשפע של מנות בסגנון פרובנס, פיקנטיות.

לונדון – לינה במלון Savoy בזמן שאתם חווים את היחס המלכותי באחת הערים הגדולות בעולם.

Foynes (אירלנד)- לחיות מחדש את עידן הג'אז ולראות את ההעתק היחיד בעולם של Pan Am Clipper בקנה מידה מלא. הלינה תהיה בטירת Dromoland.

קרייג קרטר הוא המנכ"ל הנוכחי של Pan American World Airways, כמו גם הבעלים של מותגי Pan Am והוא יארח את המסע לכל אורכו, אמר: "המסע הזה, המתחקה גם אחר הנתיב הטראנס-אטלנטי הדרומי המקורי של פאן אם בין ניו יורק למרסיי וגם הנתיב הטרנס-אטלנטי הצפוני בין לונדון לניו יורק, תוכנן בקפידה כדי לכבד את המורשת שאין כמותה של פאן אם בצורה המכבדת ביותר".

המחיר למסע המופלא הזה הוא $59,950 לאדם על בסיס תפוסה זוגית או $65,500 ליחיד. המחירים כוללים טיסות ולינה, רוב הארוחות והמשקאות, ותיק ממותג בלעדי.

למידע נוסף והרשמה

Exit mobile version