Site icon IAS

טורקיש איירליינס משתפת פעולה עם איירבוס

חותמים על הסכם המושבים עם איירבוס. צילום יח"צ

המושבים החדשים שיתווספו לקטלוג של איירבוס. צילום יח"צ

היוזמה של טורקיש איירליינס להקמת מיזם משותף עם חברה דרום-קוריאנית לייצור מושבי מטוסים, הראשונה והיחידה של טורקיה – TSI Aviation Seats – נכנסה לראשונה לפורטפוליו המוצרים ללקוחות איירבוס, המציג את מגוון סוגי מושבי המטוסים האפשריים לחברות התעופה.

דגמי מושבי מחלקת תיירים שמציעה החברה: Skysofa ו-Epianka שלTSI Seats  יופיעו בקטלוג עבור דגמי המטוסים A350 XWB, A330 ו-A320 של איירבוס. דגם Elesa  יוצב בקטלוג בפרק של המוצרים העתידיים. באשר ל- Royalux, המוצר הראשון של TSI Seats שמיועד למחלקת העסקים, הוא יופיע בקטלוג לאחר קבלת אישור שימוש.

יו"ר הדירקטוריון והוועד המנהל של טורקיש איירליינס, מהמט אילקר אייג'י, אמר: "כיצרנית מושבי המטוסים הראשונה והיחידה של טורקיה, מטרתה של TSI היא להיות אחד מחמשת מותגי מושבי התעופה המובילים בשוק העולמי עד שנת 2023. אני מודה לכל אנשי הצוות והשותפים שלנו שהיה להם חלק בהצלחה זו".

TSI Aviation Seats מייצרת מוצרים באיכות גבוהה, קלים, חדשניים ובמחירים תחרותיים, תוך התמקדות בנושא המשקל אשר משפיע ישירות על צריכת הדלק של המטוס. הכניסה לקטלוג BFE של איירבוס מהווה הצעד הראשון להגשמת החזון לצבירת חלק ניכר מהשוק והפיכה לאחת מחמש היצרניות המובילות בעולם.

Exit mobile version