Site icon IAS

טועמים את ישראל

חברת ארטרא ארגנה זו השנה השנייה ברציפות את כנס ישראל לתיירות .

הכנס התקיים בין התאריכים 29/11/12-5/12/12 ביוזמת משרד התיירות ובשיתוף עם חברת התעופה אל-על והתאחדות המלונות בישראל.

 

בכנס השתתפו כ- 150 סוכני נסיעות שהגיעו לישראל ממגוון מדינות וביניהן ארה"ב, קנדה, ברזיל, איטליה, גרמניה, צרפת, רוסיה וסין . כ- 16 עיתונאים מרחבי העולם הגיעו במטרה לסקר את הכנס שמטרתו העיקרית הייתה לחשוף סוכני נסיעות למבחר אתרי תיירות מגוונים בישראל ובכך לעודד ולקדם תיירות נכנסת לישראל.

 

הכנס נפתח בערב גאלה חגיגי בבניין האופרה הישראלית בתל אביב, בנוכחות שר התיירות, מר סטס מיסז'ניקוב. משתתפי הכנס סיירו אל מאחורי הקלעים של בימת האופרה ובהמשך צפו במופע שכלל את הלהיטים הגדולים של קטעי האופרה המפורסמים.

 

במהלך שבעת ימי הכנס התארחו הסוכנים במספר מלונות מובחרים ברחבי הארץ והשתתפו בסיורים באתרי תיירות באזורים שונים בארץ. הסיור החל בעיר תל אביב בה סיירו המשתתפים בשכונת נווה צדק ובנמל יפו ואף נהנו מסיור חיי הלילה של העיר.

 

בהמשך ביקרו בקיסריה, הגנים הבהאים והמושבה הגרמנית בחיפה, ים המלח ואזור מצדה. באזור הצפון ביקרו המשתתפים באתרים קדושים כגון כפר נחום, הר האושר וסיור במוזיאון הסירה בקיבוץ גינוסר. בהמשך צפו המשתתפים במופע "טיבריום" על המים בטבריה.

 

באילת, ביקרו המשתתפים בין היתר בריף הדולפינים, התפנקו בעיסוי במתחם הבריכות של "סתלבט על המים" ונהנו ממופע החלקה על הקרח בפארק הקרח החדש שבעיר.הסיורים נחתמו בעיר ירושלים עם ביקור במצודת מגדל דוד, מוזיאון ישראל, סיור בשוק ובעיר העתיקה.

 

במהלך כל ימי הכנס לקחו המשתתפים חלק באירועי ערב מושקעים. בעכו התקיים אירוע במתחם האבירים ובחמת גדר אירוע הערב כלל טבילה במרחצאות המים התרמו-מינרליים. באילת התקיים אירוע ערב במלון U-Coral Beach שהסתיים במופע ריקודים של להקת שמש.

 

אירוע הסיום החגיגי התקיים במערת צדקיהו בירושלים בהשתתפות מנכ"ל משרד התיירות, מר נועז בר-ניר, ראש עריית ירושלים, מר ניר ברקת, מנכ"ל אל-על, מר אליעזר שקדי ובהשתתפות בכירים נוספים מתעשיית התיירות של ישראל. באירוע נהנו המשתתפים ממופע מוזיקלי של זיו יחזקאל אשר הפעיל את הקהל על ידי דרבוקות ותופים. בסיום ערב מכובד זה, יצאו משתתפי הכנס לסיור חיי לילה בעיר ירושלים.

 

בנוסף לסיורים, נפגשו הסוכנים עם מלונאים של אזור ת"א וירושלים במטרה להכיר את מגוון המלונות המוצעים לתייר. כמו כן, התקיימו פגישות בין הסוכנים לבין סוכנויות נסיעות מישראל לצורך בחינת שיתופי פעולה.

Exit mobile version