Site icon IAS

חידושים מרעננים בלוט איירליינס

חברת  התעופה לוט איירליינס מרחיבה החודש את שירותי הטיסה לנוסעים  העסקיים ולנוסעי הפנאי עם השקת המחלקה החדשה, תיירים פלוס.
 
חברת התעופה לוט איירליינס  תשיק שירותים חדשים ותרחיב את קהל יעד לקוחותיה כחלק מתוכנית הראורגניזציה שיושמה בעקביות. בשנה האחרונה התמקדה החברה בעיקר בקיצוץ עלויות ושיפור השירות, פעולות הנמצאות בעיצומן.
 
"שיפרנו באופן משמעותי את  התוצאות הכספיות בשנה האחרונה ע"י קיצוץ העלויות אך זה צעד שאינו מספיק להגדלת הרווחיות. יש צורך לגדול ולשפר גם את שירות לקוחותינו ע"י הרחבת האופציות עבורם", אמר סבסטיאן מיקוש, מנכ"ל לוט איירליינס.
 
מחלקת תיירים פלוס תהיה זמינה בכל הטיסות הקצרות והבינוניות טווח בהן הנוסעים ייהנו ממוצר ברמת מחלקת עסקים אך במחיר מחלקת תיירים , מבטיחים בחברת התעופה לוט איירליינס.
 
הטבות מהן ייהנו נוסעי מחלקת תיירים פלוס:  ביצוע צ'ק אין בדלפק יעודי ומשותף לנוסעי מחלקת עסקים, עדיפות קבלת הכבודה ועלייה למטוס, אוטובוס נפרד במקרים בו המטוס לא מחובר בשרוול ישירות לבניין הטרמינל בוורשה, בחירת ארוחות  ומשקאות אלכוהוליים, ישיבה בקדמת המטוס סמוך למחלקת עסקים ומיילים נוספים לחברים בתוכנית הנוסע המתמיד. מחזיקי כרטיס פרימיום ישודרגו למחלקת תיירים פלוס בטיסות ארוכות טווח באירופה.
 
"המחלקה החדשה מיועדת במיוחד עבור אנשי עסקים שמסיבה כלשהי לא יכולים או לא רוצים לטוס במחלקת עסקים", ציין מיכאל לימן, מנהל מוצר ושיווק לוט איירליינס.
 
במקביל למחלקת תיירים פלוס תציעה לוט איירליינס לנוסעיה גם תעריף מוזל (לאו קוסט) LOT Economy Simple , שיהיה נמוך ב- 30% ממחיר כרטיס טיסה במחלקת תיירים,  כנהוג בחברות הלאו קוסט. מיועד בעיקר עבור נוסעים המעוניינים לבלות סופ"ש וטסים עם תיק יד בלבד. במקרה של שליחת כבודה יחויבו הנוסעים בתשלום נוסף.  
 
בשורה נוספת לנוסעי מחלקת תיירים, תפריט משודרג בתשלום ,משתלם בהשוואה למחירים המקובלים בנמלי התעופה או בחברות תעופה אחרות.החל מחודש מאי הוכנס גם תפריט חדש  בכל המחלקות בטיסות לאמריקה וסין  .

 

חידוש במחלקת עסקים : " "sky restaurant  –  ארוחה בסגנון מסעדה בו הכנת המנה העיקרית מבוצעת במטוס ומוגשת ע"י צוות דיילים מיוחד.
 
כמו כן, בטיסות לשיקגו, ניו יורק, טורונטו ובייג'ין מספר הסרטים במערכת הבידור הוכפלה בכל המחלקות של מטוסי הדרימליינר.
 
חידושים והטבות גם במועדון הנוסע המתמיד עם חוקים גמישים  המאפשרים שימוש רחב יותר בנקודות שנצברו. לדוגמא, תשלום בנקודות עבור חדר בבית מלון, כניסה לטרקלינים בנמלי התעופה וקניות של מוצרים פטורים ממכס. בחירת מושב מועדף אפשרית גם היא בתשלום נוסף.          

https://www.youtube.com/watch?v=5a0HX0o_rR4

Exit mobile version