Site icon IAS

חידושים בסלון האווירי בפריז

יצרנית המטוסים המובילה בואינג, הודיעה היום כי תציג בסלון האווירי בפריז, שיחול בין התאריכים 25-19 ביוני, בשדה התעופה לה בורגט בפריז, את המטוס החדש מדגם 737 MAX 9, בטיסת ראווה חגיגית.

מטוס הבואינג 737 MAX 9 סיים בהצלחה את טיסת הבכורה שלו בחודש אפריל, השנה. נכון להיום, נמכרים מטוסי משפחת בואינג 737 MAX בקצב המהיר ביותר בהיסטוריה של החברה, עם למעלה מ-3,700 הזמנות מ-87 לקוחות ברחבי העולם.

עוד תציג בואינג בסלון האווירי מטוס מבחן מדגם 787-10 דרימליינר. המטוס החדיש ביותר, הגדול והחיסכוני במשפחת ה-787. המטוס סיים בהצלחה את טיסת הבכורה שלו בחודש מרץ, השנה, והוא עתיד להיכנס לשירות כבר בשנת 2018.

בנוסף, לקוחות ושותפים של החברה, יציגו בלה בורגט כמה ממגוון הפלטפורמות המסחריות והצבאיות של בואינג, במהלך הסלון האווירי: חברת התעופה קאטאר איירווייס צפויה להציג את העיצוב החדש והיוקרתי של מחלקת העסקים במטוס הבואינג 777-300 ER שברשותה.

משרד ההגנה האמריקאי יציג כמה ממיטב המוצרים של בואינג הצבאית, כגון מטוס הסיור הימי הרב–משימתי P-8A, מסוק-מטוס V-22, מסוק התקיפה מדגם אפאצ'י AH-64 ומסוק התובלה הכבדה מדגם צ'ינוק 47-CH החדש והמתקדם.

בכירי חברת בואינג שישתתפו בסלון האווירי יכללו את יושב ראש, מנכ"ל ונשיא החברה, דניס מוילנברג, וראשי שלושת חטיבות העסקים של החברה; נשיא ומנכ"ל חטיבת המטוסים המסחריים, קווין מקאליסטר, נשיא ומנכ"ל חטיבת ההגנה, החלל והביטחון ליאן קארט ונשיא ומנכ"ל חטיבת השירותים הבינלאומיים, סטן דיל.

מארק אלן, נשיא בואינג הבינלאומית: "אנו נרגשים להציג את מיטב הפלטפורמות המתקדמות שלנו בתחומי התעופה המסחרית והצבאית ,כמו גם את איכות השירות שאנו מספקים ללקוחותינו ושותפינו מרחבי תבל".

בואינג תערוך מספר תדרוכים לתקשורת במהלך הסלון האווירי.

 

Exit mobile version