Site icon IAS

חופשת קיץ בהרים המוריקים של אירופה

ההרים המופלאים של צרפת ואיטליה מעניקים בקיץ אווירה מיוחדת לחופשה בחיק הטבע. קלאב מד מציעה 3 מועדוני הרים נבחרים לקיץ 2013 אשר מספקים שלל פעילויות התרגעות, טיולים ופעילויות ספורט מול נופים מרהיבים ואוויר הרים צלול.

 

חדש בחבילות הקיץ בהרים של קלאב מד: רכב שכור כלול בחבילה המעניק עצמאות וחופש מושלם בהתניידות באזורי הטבע והתיור בסביבת המועדון ולמתחמי השופינג בערים השכנות, ובנוסף לכך, כל מה שכלול: טיסות והעברות, פעילויות ספורט מגוונות, מסלולי הליכה בארבע דרגות קושי שונות וטיולי רכיבה על אופני שטח בליווי מדריכים מקצועיים, ארוחות גורמה, בר חופשי יום ולילה, ומתקני הפנאי והנופש שבמועדון.

 

Pragelato Vialattea  4 קלשונים , איטליה:

מועדון חדש זה שוכן באזור פיימונטה באיטליה, בגובה 1,600 מ', ובנוי בסגנון בתי 'שלה' (בקתות) הייחודיים לקלאב מד, 20 אשכולות של בתי 'שלה' הפזורים מסביב למרכז המועדון מתאפיינים באירוח פרמיום למשפחות.

 

האתר המאופיין בסביבה טבעית ושמורה, נודע בזכות אולימפיאדת החורף טורינו 2006 שנערכה במקום, ובה התחרו ספורטאי קפיצות הסקי וספורטאי הקרוס-קאנטרי ו

המועדון מציע מבחר רחב של פעילויות ספורטיביות, טיולים לגילוי האזור, רכיבה על אופניים, הליכה נורדית ועוד.

 

המועדון ממוקם קרוב לפארקים, עם שמורות טבע מוגנות של חי וצומח.

מועדון Pragelato Vialattea מורכב מאזורים מרכזיים שם נמצאים מועדוני הילדים, המסעדות אשר כוללות 3 סוגי מסעדות: מסעדה ראשית עם אוכל בינלאומי, מסעדה ברישום מוקדם המתמחה בהגשת מאכלי הרים טיפוסיים כגון: פונדו, רקלט ופיירד ומסעדת בר וחטיפים המגישה מאכלים איטלקיים כגון: פסטה, פיצה וכדו'.חדרי האירוח הם בקתות, ונותנים תחושה של בית חם ונעים  .

 

בזמן הארוחות מחכה לאורחים מבחר של מאכלי גורמה וכלי אוכל אותנטיים. בערב ניתן להזמין מראש שירותי שמרטפות. במועדון יש 2 מועדוני ילדים מגיל שנתיים ועד גיל 17. גם במסעדות המרכזיות נשמר בכל מסעדה מתחם המיועד לילדים. בנוסף, יוכלו הילדים ליהנות מגן משחקים בשלג, השמור לילדים בלבד, שם יוכלו לגלות את ספורט השלג בבטיחות מלאה, עם חדר סקי המוקדש לילדים ונגיש ישירות ממועדוני הילדים.

 

מי שמעוניין להתפנק יוכל להשקיע בטיפוח הגוף והנפש, באווירת הרים בספא PAYOT,  שהינו מותג צרפתי יוקרתי ומפואר הכולל עמדה לעיצוב שיער וטיפוח היופי, חדר מנוחה ורגיעה, פינת רפלקסולוגיה ומבחר גדול של טיפולים זמינים*.

 

האורחים יוכלו לבחור להירגע באזורי המנוחה עם סאונה פינית הכוללת יציאה ישירות לנוף שבחוץ, או לבחור בסאונה קלאסית, לגשת באופן חופשי לחמאם הטורקי, להשתכשך בבריכה החיצונית או הפנימית  ואלו שלא עשו די ספורט במשך היום, יוכלו להשלים פערים בחדר הכושר ובשיעורי הספורט.

 

אחרי ארוחת הערב יכולים האורחים לבחור לסיים את הבילוי באחד מהברים באווירה שיבחרו – בר תוסס באווירה עליזה וחגיגית או בר טרקלין עם חללים נעימים המתאים לזוגות ולקבוצות קטנות.

 

עם רכב כלול, לאחר נסיעה של כשעה ניתן לצאת לטיול רגלי בנהר צ'יסון ולחזות במי הנהר שזורם כל ימי השנה, או לנסוע לשופינג בעיר טורינו.

מחיר לדוגמא: 1820 אירו ליציאה בתאריך 19.01.2014

 

Valmorel  4 קלשונים  עם מתחם 5  קלשונים, צרפת:

מועדון זה שוכן בהרי האלפים, בעל עיצוב מלכותי ויוקרתי, לצפות ב-Mont Blanc תוך כדי לגימת שמפניה במתחם היוקרתי T5, להתענג עם raclette מקומי עם ילדיכם אחרי יום של טיולים, להרגיש את  היוקרה של ארמון Zen בספא של המותג הצרפתי והיוקרתי- CARITA .

 

המועדון מקבל בברכה ילדים בכל גיל ומציע מסגרות מאורגנות לילדים לקבוצות גיל שונות המופעלות על-ידי צוות מקצועי: מתחמים יעודיים, שעוצבו במיוחד לצרכיהם, ציוד שעוצב תוך מחשבה על נוחות ובטיחות, שעות פתיחה שמאפשרות להורים להפיק את המרב מהיום והערב או להרגיש חופשיים לצאת לטיולים.

 

מסגרת לילדים המשלבת חדשנות עם 40 שנות ניסיון, המבוססת על כבוד לרצונות של כל ילד , מדריכים נלהבים ומגוון פעילויות לכל גיל: ספורט, פעילות יצירתית ומשחקים.

ובנוסף במועדון : מסלולי הליכה בין נופים מרהיבים, חדר סיבולת לב-ריאה/כושר, שיעורי כושר וחיטוב, פילטיס, בריכה פנימית וחיצונית, ערבי לאונג' וערבי בילוי.

 

עם רכב כלול, אנו ממליצים לנסוע לפארק הלאומי La Vanoise"", בו ניתן להתנסות במגוון חוויות כגון, קייקים, רכיבת סוסים, טיפוס על עצים ועוד.

מחיר לדוגמא: 1990 אירו ליציאה ב-19.01.2014

 

Peisey-Vallandry 4 קלשונים, צרפת:

מועדון זה, שוכן בגובה של כ-1,035 מטר ומתהדר בספא "נוקס" (Nuxe) מפנק. במועדון: ספא ייחודי, מסלולי הליכה נורדית, טיולי נושא ורפטינג במים לבנים בנהר שבו נערכות אליפויות הקיאקים העולמיות*. במועדון בריכת שחייה פנימית וחיצונית.

 

המועדון מקבל בברכה ילדים מגיל 4 חודשים. מגיל שנתיים ומעלה, מציעים מסגרות מאורגנות לילדים לקבוצות גיל שונות המופעלות על-ידי צוות מקצועי.

 

מתחמי הילדים, עוצבו במיוחד לצרכיהם וכוללים את כל המתקנים הדרושים להעביר שעות רבות של יצירה,למידה והנאה בנוחות ובטיחות מקסימלית. בנוסף במועדון : חדר סיבולת לב-ריאה וכושר.

 

פעילויות ספורט עם מדריכים: התעמלות במים, בית הספר לכושר וחיטוב, הליכה נורדית, פילטיס

 

אולם ברידג', פטאנק (כדורת), טניס שולחן, בריכה לחתירה עם משוטים, בריכת שחייה פנימית/חיצונית, ערבי לאונג' וערבי בילוי.

 

ארוחות גורמה, יין, בירה ומשקאות קלים ממותגים. בר וחטיפים יום ולילה.

עם רכב כלול, בקר באגם אנסי, האגם השלישי בגודלו בצרפת, המהווה יעד תיירותי פופולארי  בקרב המבקרים באזור.

מחיר לדוגמא: 1920 אירו ליציאה ב-19.1.2014

*בתוספת תשלום

Exit mobile version