Site icon IAS

חופשת הקיץ ניצלה! בוטלה השביתה בנמל התעופה לונדון הית'רו

לונדון הית'רו . צילום Depositphotos

אתר הדיילי מייל ואחרים בבריטניה מדווחים כי איגוד יוניט הודיע כי שביתת הענק הצפויה בקיץ הקרוב בטרמינלים 3 ו-5 בנמל התעופה לונדון ה'יתרו, שכללה 31 ימים, בוטלה לאחר שלמעלה מ-2000 קציני ביטחון קיבלו העלאה בשכר בשיעור של 17.5%.

נוסעים רבים שהיו אמורים לצאת לחופשות הקיץ בחודשים יוני – אוגוסט היו מודאגים מכוון שמשפחות רבות רכשו כרטיסי טיסה לרגל חופשת הקיץ והוזמנו בתי מלון ברחבי תבל, מה שהיה הופך את הקיץ הקרוב עבור מאות אלפי משפחות למפח נפש גדול.

איגוד יוניט מצידו ציין כי זה ניצחון במאבק צודק, שממחיש מה ניתן להשיג כאשר העובדים עומדים ופועלים יחד. "הסולידריות והמסירות של הנציגים והחברים של יונייט היו בסיסיים בהבטחת נמל התעופה הית'רו לחזור לשולחן המשא ומתן עם הצעה משופרת".

גם הנהלת נמל התעופה לונדון הית'רו, בו עברו 6.7 מיליון נוסעים בחודש מאי, ציינה כי היא שמחה שסכסוך העבודה הסתיים. כזכור, העובדים כבר ערכו 18 ימי שביתות בחודשים האחרונים שגרמו סבל רב לנוסעים המאוכזבים.

בשנת 2022, ההתאוששות המהירה מהצפוי בטיסות בעונת השיא יחד עם מחסור בכוח אדם גרמו לעיכובים ארוכים במספר נמלי תעופה ברחבי אירופה. בריטניה ממשיכה להתמודד עם שביתה גם בסקטורים נוספים. מורים, עובדי רכבות ורופאים, כולם אמורים לשבות בחודש יולי הקרוב.

Exit mobile version