Site icon IAS

חופשה משתלמת באיי סיישל: החל מ-775$ לטיסה הלוך ושוב

מטוס אייר סיישל. צילום יח"צ

בימים אלה, בהם מחירי הטיסות מאמירים לגבהים חסרי תקדים, וטיסות רבות של חברות תעופה זרות התבטלו, מסתמנים איי סיישל כאחת האפשרויות האטרקטיביות לנופש: חברת התעופה הלאומית של סיישל, "אייר סיישל", מציעה טיסות ישירות לאיי סיישל בחודש ספטמבר מחיר של החל מ-775 דולר בלבד לטיסה הלוך ושוב לאדם. הטיסות מתקיימות בימי רביעי, והן כוללות שירות מלא בטיסה – ארוחה ומשקה, וכן כבודה במשקל 30 קילו.

איי סיישל הם אחד היעדים האהובים ביותר על ישראלים, והמדינה ידועה גם באהדתה לישראל. בחודש מאי השנה אף התקיימה תהלוכה ברחובות בירת סיישל, העיר ויקטוריה, בה הונפו זה לצד זה דגל סיישל ודגל ישראל. למרות גלי הביטולים של חברות התעופה הזרות בשני המשברים האחרונים, "אייר סיישל" היתה בין היחידות שלא ביטלו לישראל מאז חזרתה לפעילות בתחילת אפריל.

המחיר האטרקטיבי מאפשר להגיע בטיסה ישירה של כ-6 שעות לאי המרכזי בסיישל, מאהה, וליהנות מחופשה מושלמת באיים היפים בעולם, המציעים טבע אקזוטי, אטרקציות מלהיבות, ותרבות מיוחדת במינה. חודש ספטמבר ידוע כתקופה בה מזג האוויר בסיישל הוא אידיאלי לחופשה.

התיירות הישראלית לסיישל תופסת מקום משמעותי ביותר במדינה. בשנת 2023 הגיעו 12,945 תיירים מישראל לסיישל, מה שמציב את ישראל במקום השלישי במספר התיירים לנפש לסיישל מבין כל מדינות העולם, ובמקום השמיני בעולם במספרים אבסולוטיים. מבין כל מדינות אסיה – ישראל נמצאת במקום השני בתיירות לסיישל – ומגיעים ממנה תיירים יותר מאשר מהודו ומסין גם יחד.

בסיישל, הממוקמת ממזרח לאפריקה, יש כ-115 איים, שמהם שלושה הם יעדי הנופש העיקריים – האי המרכזי מאהה, האם פרלין והאי לה-דיג. בין האיים ניתן לנוע בסירות ובמעבורות, ואף במטוסים קלים של אייר סיישל. מבדיקה שערכה חברת טרנובה, המייצגת את אייר סיישל בישראל, עולה כי ניתן לנפוש בסיישל בכל טווחי המחירים – ממלונות יוקרה שומטי לסתות ועד לינה בגסט האוסים של החל מ-90 דולר ללילה, ואף לשכור וילות משפחתיות מקסימות במחירים אטרקטיביים.

צ'ארלס ג'ונסון, סמנכ"ל מסחר ב"אייר סיישל" מסר אמש: "אנחנו תמיד נשאר מחוייבים לשוק הישראלי. התיירים הישראלים תמיד יתקבלו בברכה בסיישל. האיים הקסומים של סיישל הם הפתרון המושלם עבור הישראלים בתקופה זו, למצוא שקט, להטעין מצברים ולחוות חופשה אקזוטית זוגית או משפחתית בטוחה ורגועה. חודש ספטמבר הוא הזמן האידיאלי להנות ממזג אוויר מושלם, תקופה פחות עמוסה בתיירים וזמן מצויין להכיר מגוון מלונות חדשים שנפתחו לאחרונה."

יצויין כי ניתן לטוס עם אייר סיישל גם ליעד האקזוטי מאוריציוס עם עצירת ביניים בסיישל, בחודשים ספטמבר ואוקטובר במחיר של כ-1,300 דולר הלוך ושוב.

לכתבה: איי סיישל- היהלומים של האוקיינוס ההודי

Exit mobile version