Site icon IAS

חול המועד סוכות בפרימיום אל על

מחלקת הפרימיום במטוסי הדרימליינר של אל על. לחוות אותה בקניון. צילום יח"צ

חברת אל על תשיק מתחם פופ אפ בקניון רמת אביב בו תציג את מחלקת הפרימיום במטוסי הדרימליינר שלה. מחלקת הפרימיום, העתידה לפעול בכל 16 מטוסי הדרימליינר של אל על, מציעה סטנדרט חדש של שירות וחוויית טיסה. המחלקה תופעל בלו״ז חורף 2018-9 בטיסות החברה אשר מתוכננות לפעול במטוסי הדרימליינר ללונדון, פאריס, ניו יורק, מיאמי, לוס אנג'לס וטורונטו .

מתחם הפופ אפ הייחודי יציע לאורחי הקניון להתארח במחלקת הפרימיום ולחוות את המחלקה בצד התנסות במושבים באמצעות סיור וירטואלי עם משקפי VR המדמה חוויית טיסה במטוס החדשני.

בנוסף, אורחי המתחם יוכלו להשתתף במשחק נושא פרסים – בכל יום המנצח במשחק יזכה בכרטיס טיסה לאירופה במחלקת הפרימיום של אל על (עפ"י התקנון)

מתחם הפופ אפ של אל על יהיה פתוח לקהל הרחב בחול המועד סוכות בין התאריכים 25-27.9 בין השעות: 9:30 – 21:30 וביום שישי ה-28.9 בין השעות 09:00 -15:30.

מחלקת הפרימיום במטוסי הדרימליינר של אל על מציעה חוויית טיסה נוחה ומתקדמת לנוסעים הן למטרות נופש והן למטרות עסקים והינה ייחודית לצי ה-787. המחלקה ממוקמת בין מחלקת העסקים למחלקת התיירים ומעניקה פרטיות לאורחי המחלקה באמצעות מחיצה ווילון.

נוסעי מחלקת הפרימיום נהנים ממרחב אישי גדול יותר, מושבים ארגונומיים רחבים ומרווחים, ערכת נוחות ועוד

הנוסעים במחלקת הפרימיום נהנים מבידוק ייעודי לנוסעי המחלקה, כמו כן, כבודה רבה יותר ובמהלך הטיסה נהנים מתפריט מזון ומשקאות עשיר.

Exit mobile version