Site icon IAS

חדש! שיחת וידאו עם נציגי מכירות בשדה התעופה

דלתא איירליינס מציגה חידוש נוסף, במסגרתו היא מאפשרת לנוסעים הנמצאים בנמל התעופה בוושינגטון לנהל שיחת וידאו משדה התעופה עם מומחה מצוות המכירות של החברה. זאת הפעם הראשונה בה חברת תעופה אמריקאית מציעה אפשרות כזו.

השרות, הנמצא בשלב זה בפיילוט, ממוקם בטרקלין דלתא החדש שבנמל התעופה הבינלאומי בוושינגטון ע"ש רונלד רייגן, וכולל 5 מסכים דיגיטליים כשמהעבר השני נמצאים 5 נציגים אישיים העונים על השאלות ומסייעים ללקוחות בשיחה של "פנים אל פנים". הנוסעים פשוט מפעילים את המתג ובנגיעה קלה על המסך יוזמים את שיחת הוידאו החיה, המאפשרת אינספור אפשרויות, החל משינוי טיסה ועד שיתוף בבעיות בהם נתקלים הנוסעים לקראת או במהלך טיסתם או לחילופין הענקת מחמאות על ידם.

"יותר ויותר אנשים בוחרים בשיחות וידאו כדי ליצור קשר בחיי היום יום שלהם, ואנו רצינו להביא את הערוץ הזה ללקוחות דלתא", מסרה צ'ריסה אבאנס ( Charisse Evans), סגנית נשיא דלתא – להזמנות, מכירות וטיפול בלקוחות. "יש לנו את המומחים הטובים ביותר בענף התעופה ומעתה הם יוכלו לסייע ללקוחות עם פתרונות לשאלות שלהם באופן הרבה יותר אישי, פנים אל פנים " הוסיפה צ'ריסה אבאנס.

הפיילוט לשירות החדש מהווה את השלב השני במשימת צוות ההזמנות של דלתא להקשבה, לדאגה וליצירת קשר עם הנוסעים בדרך אותה הם מעדיפים. מזה זמן דלתא כבר מעודדת לקוחות ליצור קשר עם מחלקת ההזמנות באמצעות הרשתות החברתיות כמו טוויטר ופייסבוק וזאת בנוסף לדוא"ל ולטלפון.

בהמשך להתחייבות דלתא ליישום פתרונות חדשניים ומקוריים לכל מגוון הלקוחות, אחד ממסכי הוידאו מותקן על קיר בגובה המאפשר שירות טוב יותר ללקוחות עם מגבלות. כחלק מכך גם מוצעת מקלדת קטנה המורכבת מכפתורי לחיצה, המהווה אופציה לתקשור באמצעות הודעות טקסט. אלה תוצאות מהיזון חוזר שהתקבל מצוות יועצים של דלתא בנושא מוגבלויות, קבוצה המורכבת מלקוחות דלתא הסובלים ממוגבלות וצוותי חשיבה של מומחים בתחום הנגישות.

זאת רק דוגמא עדכנית להובלת דלתא בתעשיית התעופה עם חידושים בעלי משמעות בתחום חווית הנוסעים. וזאת בהמשך לפיילוט המאפשר לנוסעים המתארחים בטרקלין דלתא בוושינגטון לעלות למטוס עם שימוש של טביעת אצבעות בלבד, עיצוב מחדש של חווית העלייה לטיסות בשערי נמלי התעופה, שילוח עצמי של המטען האישי, אפשרות למעקב ב"זמן אמת" אחרי המטען האישי של הנוסע ועוד.

דלתא אייר ליינס משרתת יותר מ-180 מיליון נוסעים מידי שנה. ב-2017, דלתא נבחרה לרשימת 50 החברות האהודות ביותר של מגזין Fortune בנוסף לזכייתה בתואר חברת התעופה האהודה ביותר זו הפעם השישית ב-7 שנים. בנוסף, דלתא דורגה מספר 1 בסקר השנתי של חברות התעופה של Business Travel News בהישג תקדימי של שש שנים ברציפות. עם הרשת הגלובלית המובילה בתעשייה, דלתא מציעה טיסות ל-329 יעדים ב-62 מדינות ב-6 יבשות. עם משרדים ראשיים באטלנטה, דלתא מעסיקה יותר מ-80,000 עובדים ברחבי העולם ומפעילה צי של יותר מ-800 מטוסים

Exit mobile version