Site icon IAS

חדש: הסכם קוד שייר בין טורקיש איירליינס והונג קונג איירליינס

מטוס טורקיש איירליינס בואינג 777-300ER המתקדם. צילום יח"צ

בעקבות הסכם שנחתם בין טורקיש איירליינס והונג קונג איירליינס, השיקו החברות קוד שייר חדש שלפיו הונג קונג איירליינס תוסיף את איסטנבול ויעדים פופולריים באירופה, ביניהם פריז, לונדון וברצלונה לרשת הבינלאומית שלה, בעוד טורקיש תתרחב ליעדים מרכזיים אחרים מעבר להונג קונג.

בכפוף לאישורים הנדרשים, הונג קונג איירליינס תציב את קוד "HX" על שירותי החברה הטורקית בטיסות מהונג קונג ואיסטנבול, וכן, בין איסטנבול לערים הגדולות באירופה, ולהיפך – טורקיש איירליינס תוסיף קוד "TK" על שירותי התעופה של הונג קונג איירליינס בטיסות בין הונג קונג ואוקלנד, בנגקוק ואוסקה. תחילת המכירה של השירותים תוכרז במועד מאוחר יותר.

בטקס החתימה שנערך היום במשרדי חברת התעופה הטורקית, השתתפו מנכ"ל חברת התעופה טורקיש איירליינס וסגן יו"ר מועצת המנהלים של החברה, בילאל אקשי, סגן יו"ר הונג קונג איירליינס והנשיא וואנג ליה וכן, מנהלים רבים משתי חברות התעופה.

הונג קונג. טיסות של טורקיש יגיעו ליעדים מעבר לה. צילום Depozitphotos

אקשי אמר כי הוא מרוצה מהשותפות החדשה עם הונג קונג איירליינס והוסיף כי ההסכם לא רק יתרום ליחסים המסחריים הקיימים עם הונג קונג איירליינס, אלא גם יציע חיבורים ליעדים חדשים מעבר להונג קונג עבור הנוסעים של טורקיש איירליינס. "איסטנבול היא נקודת הקשר הטבעית וההיסטורית בין אסיה לאירופה. פתיחת נמל התעופה החדש של איסטנבול תתרום ותייצר הזדמנויות חדשות לקידום היחסים התרבותיים והמסחריים בין איסטנבול להונג קונג", הוסיף אקשי.

וואנג ליה בירך על ההסכם החדש ואמר כי קוד השותפות עם טורקיש איירליינס פתח יעדים תיירותיים חדשים ומרגשים עבור לקוחות הונג קונג איירליינס. "איסטנבול היא אחת הערים העתיקות ביותר בעולם. מספר המבקרים בעיר הולך וגדל הודות לשילוב הייחודי בין מודרניות למאפיינים תרבותיים. בתור אחד השערים החשובים לאירופה באזור, נוסעי הונג קונג איירליינס ירוויחו וייהנו מנוחות רבה יותר בעת המעבר לערים אירופיות פופולריות דרך איסטנבול. כמו כן, אנו גם נרגשים להציג את המוצרים והשירותים של "Truly Hong Kong" לנוסעי טורקיש איירליינס בטיסות שלנו בהונג קונג", הוסיף.

טורקיש איירליינס מציעה כיום שש טיסות בשבוע בין הונג קונג ואיסטנבול, עם מטוס בואינג מדגם 777-300ER, המצויד ב-49 מושבים במחלקת העסקים ו-300 מושבים במחלקת תיירים. בנוסף, חברת התעופה פועלת כעת על העברת הפעילות שלה לשדה התעופה החדש באיסטנבול.

נוסעיה של טורקיש איירליינס ינחתו בהונג קונג בדרכם לאוקלנד, בנגקוק ואוסקה. הונג קונג איירליינס מפעילה טיסות לניו זילנד מדי יום ומציעה מגוון טיסות בתדירות יומית ליעדים פופולריים נוספים באסיה.

Exit mobile version