Site icon IAS

חדש בקבוצת לופטהנזה

מושבים חדשים במטוסי איירבוס ממשפחת A320. צילום יחצ

קבוצת לופטנזה הכוללת את חברות התעופה לופטהנזה, SWISS, אוסטריאן איירליינס ובריסל איירליינס הודיעה על שדרוג המושבים במשפחת מטוסי איירבוס A320 בחברת התעופה הגרמנית, לופטהנזה. בנוסף חברת התעופה האוסטרית, אוסטרין איירליינס הודיעה על הרחבת שיתוף הפעולה עם חברת הקטרינג DO&CO.

מושבים חדשניים בחברת לופטהנזה

קבוצת לופטהנזה תקבל את מטוסי האיירבוס A320 Family, אשר יציעו לנוסעים את המושבים החדשניים, בתחילת שנת 2019 ותפעיל באמצעותם טיסות ליעדים קצרים ובינוניים. המושב החדש מציע משענת גב דקה וחדשנית וכרית המלאה בקצף, אשר יספקו חוויית טיסה נוחה במיוחד. 

החלוקה הארגונומית החדשה וריפוד מושב מובנה לחלוטין יתרמו לחוויית נוחות גדולה יותר. כיס המושב החדש, אשר תוכנן אופקית, ומותיר משענת דקיקה יותר, יספק לנוסעים מרחב אישי מרווח יותר.

בנוסף, הנסיעה נעשית נוחה יותר לא רק במהלך הטיסה, אלא גם בזמן שהמטוס על הקרקע, בזמן ההמראה והנחיתה. בעבר, הנוסעים התיישבו בזווית של 12 מעלות בשלושת השלבים שהוזכרו לעיל, ואילו כעת הם יהיו מסוגלים לנוח בנוחות כאשר משענת המושב שלהם תהיה בהטיה של 20 מעלות במהלך הטיסה כולה.

נוסעים במחלקת עסקים יכולים גם להגדיר את משענת הגב להטייה של 26 מעלות במהלך שיוט הגובה.  זוהי הפעם הראשונה בה חברות התעופה לופטהנזה, SWISS ואוסטריאן איירליינס מפתחות ביחד מושבים בסטנדרטים זהים.

שדרוג הארוחות בחברת אוסטריאן איירליינס

אוסטריאן איירליינס מרחיבה את שיתוף הפעולה עם חברת הקטרינג DO&CO

הרחבת שיתוף הפעולה יביא לשדרוג בהיצע הקייטרינג בטיסות. שיתוף הפעולה  כולל את הקייטרינג  למחלקות התיירים, תיירים פלוס, והעסקים וכן את י שירות הזמנת DO & CO à la carte, אשר ניתן להזמין באינטרנט, גם במחלקת תיירים, עד 24 שעות לפני הטיסה.

Exit mobile version