Site icon IAS

חדש, בירה היינקן מהחבית בטיסות KLM

חברת התעופה KLM השיקה היום את עגלת הבירה המוטסת של הייניקן. לראשונה אי פעם, נמזגה כוס בירה מהחבית במהלך טיסה, שירות שיאפשר ל-KLM להעשיר את חווית הטיסה של נוסעי מחלקת העסקים שלה. בטיסת KL735 היום מאמסטרדם לקורסאו, נוסעי מחלקת העסקים World Business Class זכו ליהנות לא רק מארוחה אינדונזית ייחודית בטיסה, אלא גם מכוס בירה קרה ומרעננת, שהשלימה את הארוחה בצורה הטובה ביותר. בשלב זה, עגלת הבירה החדשה של החברה לא תיכנס לשימוש רחב, אך השירות יוצע בחלק מהיעדים ארוכי הטווח, וכן במהלך טיסות מיוחדות ואירועים חגיגיים.

"השקת עגלת הבירה היא תוצאה של שיתוף פעולה ייחודי בין KLM להיינקן ומטרתו המרכזית היא להתמקד בלקוח. זה נפלא עבורנו לראות כיצד שני מותגים הולנדים מובילים מאחדים כוחות על מנת להביא לעולם מהלך חדש וראשון. זו הפעם הראשונה שבירה מהחבית מוגשת לראשונה במהלך טיסה." אומרת מרים קרטמן, נשיאת אגף שירותי פנים טיסה ב- KLM

אודות עגלת הבירה מהחבית של KLM

הבירה בטיסת KLM  תוגש קרה מעגלה עם חבית ייעודית עם דופן קשיחה במיוחד וזאת במטרה לשמור עליה קרה ובטמפרטורה הנכונה. קבוצה נבחרת של אנשי צוות עברו הכשרה מיוחדת על מנת למזוג את כוס הבירה המושלמת גם בגובה שיוט – ובאופן שאינו שונה כלל מחוויית השתייה שהנוסעים מקבלים על הקרקע.

חבית חדשנית

חבית ה- "BrewLock" הינה פיתוח ייחודי של KLM והייניקן, אשר המציאו חבית שעובדת על לחץ אוויר במקום CO2. הסיבה לכך היא כי לחץ האוויר במטוס שונה מאוד מלחץ האוויר על הקרקע. לחץ האוויר מביא את ה- "Brew Lock" עד הלחץ הנכון, מפצה על הלחץ הנמוך במטוס, ובונה את הלחץ המתאים בברז.

מנהל שיווק וחדשנות גלובלית בהייניקן, לנארט בורסמה: "אצלנו בהיינקן מחדשים ללא הפסקה בכדי להבטיח שלקוחותינו יוכלו ליהנות מחוויית היינקן ברמה גבוהה בכל מקום בו הם נמצאים. השקת הבירה מהחבית מאפשרת לנוסעים לשתות בירה טרייה באיכות של מבשלת בירה הישר מהברז, והופכת את מסעם לחוויה מיוחדת ומרהיבה".

איחוד הכוחות עם היינקן מהווה חלק מהחזון של KLM, בו הולנד והמורשת והתרבות ההולנדיים תופסים את מרכז הבמה. השף ההולנדי בעל כוכב מישלן, יעקב יאן בורמה, יצר את המנות עבור מחלקת העסקים העולמית; יש קוקטייל "ההולנדי המעופף" מיוחד מבולס; מרסל וונדרס עיצב את כלי האוכל; ויאן טאמיניאו את ערכות הנוחות. מדי צוות KLM עוצבו על ידי מארט ויסר, בעוד הלה ג'ונגריוס עיצבה מחדש את פנים התאים. נוסעים במחלקת העסקים העולמית יקבלו ערכות נוחות ודגם בית מיניטורי של  KLM בהדפס חרסינה כחול. 

Exit mobile version