Site icon IAS

חדש באייר פראנס: פורטל בידור דיגיטלי

חברת התעופה אייר פראנס KLM, משדרגת את חווית הטיסה לנוסעים בקו מתל אביב לפריז וחזרה, ומשיקה פורטל מבוסס WIFI לצפייה בתכני בידור בזמן הטיסה על גבי מכשירי הטלפון, הטאבלט והמחשבים האישיים של כל נוסע. הפורטל החדש, שנקרא Air France Play, יושק ב-5 בפברואר 2018 והשירות יוצע בחינם לכלל הנוסעים.

פורטל Air France Play, פותח במיוחד עבור הקו מתל אביב לפריז, והנוסעים הישראלים יוכלו ליהנות מתוכן עשיר ומגוון שיהיה זמין לצפייה ישירה (Streaming) במהלך הטיסה. הפורטל יכלול עשרות סרטים חדשים וקלאסיקות, סדרות טלוויזיה חדשות, מידע על מסלול הטיסה, מגזינים פופולריים, מגוון משחקים לקטנים ולגדולים ועוד. בעזרת הפורטל החדש חווית הבידור בטיסות מתל אביב לפריז תשודרג ותדמה לחוויה האישית המוצעת בטיסות ארוכות הטווח של החברה.

ג'ניפר מאזט, מנכ"ל קבוצת התעופה אייר פראנסKLM  בישראל: "אנו גאים להביא לקהל לקוחותינו בישראל את פורטל  הבידור החדש של אייר פראנס. הפורטל החדש מהווה נדבך נוסף באסטרטגיית החברה לאפשר חוויית נסיעה המותאמת אישית לצרכיו ורצונותיו של כל נוסע. כעת הנוסעים לפריז יוכלו ליהנות מעולם רחב של תכני בידור ולבחור את התוכניות והסרטים האהובים עליהם. פיתוח הפורטל החדש עבור הקו מתל אביב לפריז, מעידה על החשיבות של השוק הישראלי עבור חברת אייר פראנס, ואנו ממשיכים כל העת לחדש ולשפר את חוויית הטיסה עבור הנוסע הישראלי."

פורטל התוכן החדש של אייר פראנס  KLMנבנה בשיתוף עם חברת Flymingo, והוא נתמך בכל סוגי המכשירים. הפורטל אינו מצריך הורדה מקדימה טרם הטיסה, וההתחברות לתכני הבידור מתבצעת על ידי ארבעה שלבים פשוטים:

לפני ההמראה, מעבירים את המכשיר האישי למצב טיסה, מדליקים את ה-Wifi, מתחברים לרשת ה-WiFi  של המטוס שנקראת Air France Play, והפורטל יעלה באופן אוטומטי כאשר נכנסים אל הדפדפן.

לאתר הרשמי:

https://www.airfrance.fr/FR/en/common/transverse/footer/af_press_mobile_airfrance.htm

Exit mobile version