Site icon IAS

חדר יוגה בנמל התעופה הבינלאומי שיקגו או'הייר

כבר מזמן שנמלי התעופה בעולם אינם רק מקום למסירת כבודה, ביקורת דרכונים ובדיקה ביטחונית. כיום, שדות התעופה הפכו למקום בו מתחילה חווית הנסיעה: קניות, מסעדות, בתי קפה, גלריות לאומנות, טרקליני פאר עם כל הפינוקים ועוד.
 
התחרות בין נמלי התעופה תפסה תאוצה גדולה בשנים האחרונות והם מתחרים על תארים שונים במסגרת דרוג על יופי, גודל, נוחות ואטרקציות לקטנטנים וגדולים גם יחד. 
 
אחד הטרנדים הוא חדר יוגה, שנפתח השבוע בקומת הביניים של טרמינל 3 בנמל התעופה הבינלאומי שיקגו או'הייר. "בשמו של ראש עיריית שיקגו, רם עמנואל,אנו שמחים להציע לנוסעים הטסים דרך השער הגלובלי של שיקגו את  נווה המדבר (אואזיס ) הזה", אמרה נציבת  מחלקת התעופה של שיקגו רוזמרי ס. אנדולינו." חדר היוגה מספק מרחב לתרגול היוגה וכמו כן מקום להירגע ולבצע מדיטציה. זו דרך נוספת להפוך את חווית הנסיעה בנמל התעופה של שיקגו או'הייר לטובה יותר."
 
שורה של צמחים נמצאים מחוץ לחדר היוגה במטרה ליצור אווירה נינוחה וקיר מזכוכית חלבית מפרידה ביניהם המאפשרת כניסת אור טבעי. החדר שגודלו 5X 6 מר' מרוצף בפרקט במבוק ועליו מחצלות לתרגול היוגה. מאמני יוגה נמצאים במקום למתן עזרה. בקיר אחד מראה גדולה ובקיר השני מסך פלזמה גדול המראה טכניקות תרגילי יוגה, תמונות טבע וצלילים מרגיעים.
 
שירותים ציבוריים נמצאים בקרבת מקום זמינים להחלפת בגדים, בנוסף למסעדות וחנויות הממוקמים בקומה.  
 
חדר היוגה פתוח כל יום מ-06:00 ל- 22:00 . בעתיד הקרוב יפתח חדר יוגה גם ב- Midway International Airport.

https://www.youtube.com/watch?v=K4nL61Gfxek

Exit mobile version