Site icon IAS

חברת TUS Airways הפכה לחברה רשמית ב-IATA

אחמד עלי - מנכ"ל TUS Airways ווילי וולש, מנכ"ל IATA. צילום יח"צ

TUS Airways חברת התעופה הקפריסאית המפעילה טיסות ישירות גם מישראל למגוון יעדים הפכה לחברה בארגון התחבורה האווירית הבינלאומי (IATA), מהלך המציין ציון דרך משמעותי וחשוב בצמיחתה של החברה ובמחויבותה למצוינות בתעשיית התעופה.

הישג זה מצטרף להישג נוסף שהשיגה החברה מוקדם יותר השנה, כאשר השלימה לראשונה את ביקורת הבטיחות המבצעית של האיגוד (IOSA), הישגים אלה מדגישים את מחויבותה של החברה לשמור על רמות הבטיחות, הביטחון והיעילות התפעולית הגבוהה ביותר לאורך כל פעילותה.

הצטרפות TUS Airways ל-IATA, ארגון המסחר הראשי של חברות התעופה הבינלאומיות מהווה הישג מרכזי עבור חברת התעופה הקפריסאית. חברות זו תספק לחברה גם גישה למומחיות ולניסיון של IATA בנוגע לתקנים עולמיים וכן לפרוטוקולי בטיחות וביטחון המתקדמים ביותר.

אחמד עלי, מנכ"ל TUS Airways: "אנו נרגשים להיות חברים ב-IATA, חברות זו מדגישה את מחויבותנו להעניק לנוסעינו את הסטנדרטים הגבוהים ביותר של בטיחות, יעילות ושירות לקוחות. בהצטרפותנו ל-IATA אנו מחזקים את מחויבותנו למצוינות תפעולית והתרומה לקהילת התעופה העולמית. ציון דרך זה לא רק מחזק את יכולות התפעול של TUS AIRWAYS אלא גם משקף את החזון האסטרטגי שלנו לצמיחה ולמצוינות בענף התעופה העולמי."

רפאל שוורצמן, סגן נשיא אזורי אירופה של IATA: "אנו שמחים לקבל את TUS AIRWAYS כחברה ה-334 ב-IATA וה-126 באירופה, אנו מצפים לתמוך בהתפתחותה המתמשכת של חברת התעופה דרך מגוון שירותים ויוזמות. TUS Airways תורמת מאד לקישוריות ולחיבור האווירי של קפריסין שהיא קריטית עבור מדינת אי. הצטרפותה לאיגוד שלנו תסייע בבניית בסיס חברות רחב ומקיף יותר שיוביל לייצוג טוב יותר של התעשייה ויעזור לנו לעצב את עתיד התעופה לבטוח ולבר קיימא יותר".

כחברת האיגוד TUS AIRWAYS תהנה מיתרונות רבים, כמו:

*שיפור בטיחות וביטחון: גישה לתקני הבטיחות והביטחון של IATA, המבטיחים את הרמות הגבוהות ביותר של בטיחות נוסעים ותפעול.

*יעילות תפעולית: השתלבות במערכות ובנהלים של IATA לשיפור היעילות בכל תחומי פעילות החברה.

*קישוריות גלובלית: השתתפות ברשת העולמית של IATA המאפשרת חיבורים ושיתופי פעולה חלקים יותר עם חברות תעופה בינלאומיות אחרות.

*השפעה: פלטפורמה למעורבות בדיאלוג העולמי בתחום התעופה ולתרומה לעיצוב מדיניות ותקנות התעשייה.

על TUS Airways:

TUS Airways חברת התעופה הקפריסאית המובילה, היא חברת תעופה דינמית וממוקדת לקוחות המחויבת לספק חוויות נסיעה יוצאות דופן. עם נוכחות חזקה במזרח הים התיכון וצי של מטוסי איירבוס A320 מודרניים, TUS Airways מחברת בין אנשים ומקומות והופכת את הנסיעה לנגישה ומהנה. המשימה שלנו היא לספק נסיעות אוויריות נוחות, אמינות ובטוחות יחד עם חווית אירוח קפריסאי אמיתי תוך טיפוח קשרים כלכליים ותרבותיים בין האזורים שאותם אנו משרתים.

Exit mobile version