Site icon IAS

חברת TAP תפעיל טיסה ישירה לליסבון

ליסבון. שבפורטוגל צילום Depositphotos

חברת Tap אייר פורטוגל תפעיל החל מחודש אפריל 2019 טיסה יומית בין תל אביב לליסבון שבפורטוגל במטוס איירבוס A321neoLR.

מטוס של חברת טאפ איירליינס מפורטוגל. צילום Depositphotos

יש טיסות זמינות במבחר תאריכים לאפריל-מאי במחירי השקה של 278 דולר הלוך ושוב, כולל טרולי – אך לא כולל מזוודה. היא גם תציע טיסות המשך לדרום אמריקה.

ליסבון זכתה באחרונה בחשיפה רחבה עם שידור האירוויזיון ברחבי העולם וזכייתה של נטע הישראלית. עם זאת, עוד לפני כן, לפי נתוני רשות שדות התעופה (רש"ת), בין החודשים ינואר-אוגוסט השנה טסו לליסבון 41.147 איש, עלייה של קרוב ל-8% לעומת אותה התקופה אשתקד, טיסות שבוצעו על ידי חברות התעופה הישראליות.

מדובר בעיר מלאת קסם שמציעה שילוב מנצח של ישן וחדש, אדריכלות עשירה, אתרים היסטוריים, מוזיאוני אמנות לצד מוזיאוני נישה ייחודיים, שכונות מלאות אווירה, נופים, מזג אוויר נוח, חיי לילה תוססים ואוכל משובח.

פתיחת הקו היא חלק מתוכנית הרחבה ופתיחת קווים של החברה ברחבי העולם. במטוס יש 168 מושבים. הטיסה מתל אביב תמריא בשעה 5:05 בבוקר ותנחת בליסבון בשעה 9:00 (זמנים מקומיים), הטיסה מליסבון תמריא בשעה 14:20 ותנחת בשעה 21:30 בישראל.

הקו החדש יאפשר הגעה נוחה ומהירה לא רק לבירה ליסבון אלא ליעדים נוספים של החברה: פורטו, פארו, מדיירה והאזוריים, כמו גם יעדים נוספים באפריקה וביבשת אמריקה. TAP טסה ליעדים בארה"ב ובקנדה וכן למספר יעדים בברזיל ובדרום אמריקה.

מנכ"ל TAP אייר פורטוגל, אנטונאדלו נבס, ציין כי "פתיחת הקווים החדשים תל-אביב-ליסבון, באזל-ליסבון ודאבלין-ליסבון היא צעד נוסף לאסטרטגיה החזקה שלנו, שמאפשר המשך צמיחה והתרחבות. אנו מציעים קישוריות נוחה ושירות מצוין לטובת נוסעינו".

עם פתיחת הקווים החדשים, TAP אייר פורטוגל תטוס ל-21 שדות תעופה ב-88 ערים וב-36 מדינות ברחבי העולם.

TAP איר פורטוגל, המיוצגת בישראל על ידי אופן סקיי, חברה בברית התעופה Star Alliance אשר בסיסה פועל בשדה התעופה הבינלאומי של ליסבון. החברה מפעילה 69 מטוסי אירבאס בחברת TAP ו-21 מטוסי ATR בחברת TAP Express.

Exit mobile version