Site icon IAS

חברת SWISS תבצע היום טיסת חילוץ לאזרחים שוויצרים

מטוס חברת SWISS. צילום יחצ

חברת Swiss International Air Lines (SWISS) מקבוצת לופטהנזה תפעיל היום (ג') טיסת חילוץ המיועדת לאזרחים שוויצרים המתגוררים או שוהים כעת בישראל ומבקשים לטוס חזרה לביתם.

טיסת SWISS שמספרה LX 7354 תמריא מציריך בשעה 12:15 (זמן מקומי) ותגיע לתל אביב בשעה 17:20 (זמן מקומי). הטיסה חזרה LX 7355 תצא מתל אביב בשעה 18:15 (זמן מקומי), ותנחת בציריך בשעה 21:35 (זמן מקומי). הטיסה תבוצע  במטוס איירבוס A321 הנושא 219 נוסעים. ניתן להזמין את הטיסה רק באמצעות מוקד טלפוני מיוחד שפרטיו נמסרו לאזרחים שוויצרים תושבי ישראל או שוהים כעת בישראל.

מחברת SWISS נמסר: "בטיחות הנוסעים והצוותים היא בעדיפות עליונה עובר חברת SWISS. לאור המצב הקיים בישראל, SWISS ביטלה את כל טיסותיה המתוכננות לתל אביב וממנה עד לשבת ה-14 באוקטובר. אנו מצטערים שנאלצנו לעשות זאת. אנו עוקבים מקרוב אחר ההתפתחויות ונשארים בקשר הדוק עם הרשויות הרלוונטיות. ההחלטה אם ומתי לחדש את הטיסות בין שוויץ לישראל תתקבל על בסיס המצב הביטחוני".

נוסעי החברה שטיסתם בוטלה ותכננו לטוס בין התאריכים ה-7 ל-22 באוקטובר יקבלו החזר כספי מלא בתנאי שכרטיס הטיסה  הונפק עד ה-7 באוקטובר 2023. תהליך ההחזר הכספי יתבצע באתר החברה בכתובת swiss.com/refund או טלפונית למספר 700 700 848 41+. נוסעים שביצעו את ההזמנה באמצעות סוכן נסיעות או צד שלישי אחר מתבקשים ליצור איתם קשר ישירות.

Exit mobile version