Site icon IAS

חברת SWISS השיקה את הטיסה מציריך לסיאול

ארמון קיאנגבוק בסיאול. צילום freepik

Swiss International Air Lines חנכה את קו הטיסות הישירות מנמל התעופה Kloten שבציריך לנמל התעופה הבינלאומי אינצ'און בסיאול, המציין את כניסתה לשוק הקוריאני. SWISS תציע 3 טיסות שבועיות המתווסף לשירותים היומיומיים שמציעה לופטהנזה, מהרכזות בפרנקפורט ומינכן.

ב-7 במאי, טיסת הבכורה הופעלה על ידי מטוס איירבוס A340-300. ההשקה של שלוש הטיסות השבועיות במטוס האיירבוס בעל 215 מושבים צפויה לשפר את נוחות הנוסעים.

"אנו שמחים לקבל את פני SWISS לקוריאה. עם 17 טיסות שבועיות, שקבוצת לופטהנזה מפעילה כעת לפרנקפורט, מינכן וציריך, שם אנו מציעים לנוסעים קוריאנים קישורים ישירים מהמרכזים שלנו לרשת הגדולה באירופה. חיברנו את קוריאה עם אירופה במשך 40 שנה והשקת הטיסות עם חברת התעופה הלאומית של שוויץ מייצגת את המחויבות שלנו לשוק חשוב זה", אמר מר ליאנדרו טונידנדל (Leandro Tonidandel), המנהל הכללי של SWISS לקוריאה.

שירות חדש זה צפוי להגביר את המסחר והתיירות בין המדינות. לראשונה, מטיילים קוריאנים יכולים לטוס ישירות לשוויץ עם SWISS. שוויץ מפורסמת בתרבות הייחודית שלה, בהרים עם פסגות שלג ואנשים מסבירי פנים. עם שיתופי פעולה בחינוך, כלכלה ותרבות, הטיסה הישירה הזו שואפת לחזק עוד יותר את הקשרים בין העמים. בשנה שעברה מלאו 60 שנה ליחסים הבילטרליים בין דרום קוריאה לשווייץ.

"לשתי המדינות יש הרבה מן המשותף, החל מהמורשת התרבותית העשירה ועד לקשרים עסקיים חזקים שבנינו, במיוחד בחמש השנים האחרונות. אני רואה את היוזמה הזו כשתיל שיגדל לעץ חזק המסמל את מערכת היחסים הדו-צדדית בין שתי המדינות שלנו", אמר מרקוס בינקרט Markus) Binkert), סמנכ"ל הכספים של Swiss International Air Lines.

Exit mobile version