Site icon IAS

חברת APG Israel מקבוצת ממן תייצג את סייפרוס איירווייז בישראל

סמנכ"ל סחר ממן אוויאישן יריב אברמוביץ ומנכ"ל ממן אוויאישן עופר ריינהרדט . צילום איציק בירן

סייפרוס איירווייז (Cyprus Airways), חברת התעופה הלאומית של קפריסין בחרה ב- APG ישראל מקבוצת ממן, המתמחה בייצוג ושיווק של חברות תעופה בארץ, לנהל עבורה את מערך השירות והמכירות (GSA) אל מול סוכני הנסיעות, סיטונאי הנסיעות והנוסעים הישראלים.

סייפרוס איירווייז שבסיסה בנמל התעופה הבינלאומי של לרנקה, מפעילה טיסות ל-19 יעדים ברחבי אירופה והמזרח התיכון. הטיסות היומיות שמפעילה החברה בין ת"א לשדה"ת בלרנקה מתבצע במטוסי איירבוס A320 בקיבולת של 180 מושבים. הטיסות יוצאות משדה"ת בן גוריון בשעות הצהריים (באזור 14:00) ונוחתות בתל אביב בשעות הבוקר (באזור 10:00). מתחילת השנה הטיסה החברה 31,264 נוסעים בקו ת"א-לרנקה, 8,661 מהם בחודש מאי.

בין יעדי ההמשך שמפעילה החברה מלרנקה במתכונת של שתי טיסות שבועיות: ציריך (ZTH) , פריז (CDG) לפראג (PRG) , באזל (BSL), קהיר ((CAI, רומא (FCO) , מילאן (MXP), סנטוריני ((JSI, פרבזה/ לפקאדה   (PVK) וסקיאתוס. החברה אף מפעילה 3 טיסות שבועיות לרודוס (RHO), הרקליון (HER) אתונה (ATH) וירבן ארמניה  ,(EVN) אותו עומדת החברה להפעיל בקרוב במתכונת של 4 טיסות שבועיות.

לדברי עופר ריינהרדט, מנכ״ל APG Isreal מקבוצת ממן: ״אנו שמחים על הבחירה של סייפרוס איירווייז. אין לי כל ספק כי הסכם ה-GSA מהווה צעד משמעותי ביותר בחיזוק הקשר של סייפרוס איירווייז לשוק הישראלי ויאפשר לנו להציע לסוכני הנסיעות ולציבור הלקוחות את הסלוטים הטובים ביותר בקו בין ת"א ללרנקה". עוד מציין ריינהרדט, "התוכנית האסטרטגית של החברה היא להפוך למובילה בתחום שרותי GSA בישראל ואין לנו כל ספק שהחיבור עם סייפרוס איירווייז הוא צעד חשוב נוסף בדרך להשגת היעד".

פול סיס, מנכ"ל סייפרוס איירווייז: "אנו בטוחים כי APG Isreal תשדרג את השירות ללקוחות סייפרוס איירווייז במקצועיות גבוהה. ההצלחה שלהם בתחום ה-GSA לחברות תעופה לצד הניסיון, הידע והמומחיות ארוכת השנים בטיפול במארגני תיירות וסוכני נסיעות, יעזרו לנו להעניק שרות טוב יותר לקהל הישראלי".

הטסים בסיפרוס אירוויס מתל אביב יוכלו לבחור שני סוגי מחירים: בסיסי וגמיש. מחיר בסיסי (Basic) מציע כבודה של תיק אישי ותיק יד עד 10 ק"ג אותו ניתן לשלוח לבטן המטוס או ככבודת יד. מחיר גמיש (Flex) מציע בנוסף לתיק יד של 10 ק"ג גם מזוודה של 23 ק"ג לשליחה לבטן המטוס, בחירת מושב ותנאי כרטיס נוחים, המאפשר לקוחות להתאים את טיסותיהם לפי צרכיהם.

אשתקד ביקרו בקפריסין כ-278 אלף מהם מישראל, נתון שדירג את ישראל במקום השני בכניסות התיירים לאי, אחרי בריטניה (1.2 מיליון), תוך שהיא מקדימה בצורה משמעותית מדינות כמו גרמניה (199k), פולין (187k) ויוון (170k). המגמה הזאת הולכת ומתעצמת שכן בחמשת החודשים הראשונים של 2023 על פי נתוני רש"ת, טסו לקפריסין 305,888 ישראלים, גידול של 97% בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד. למעלה מ- 80 אלף נוסעים יצאו לקפריסין בחודש מאי, גידול של 56% בהשוואה למאי 2022.

Exit mobile version