Site icon IAS

חברת APG מקבוצת ממן תייצג את וירג'ין אטלנטיק בישראל

וירג'ים אטלנטיק: מגוון רחב של אפשרויות לטיסות המשך ליעדים אטרקטיביים מהית'רו לכל העולם. צילום Depositphotos

חברת Maman Aviation מקבוצת ממן, המתמחה בייצוג ובשיווק של חברות תעופה בארץ, זכתה באמצעות החברה-הבת APG ISRAEL, במכרז של חברת התעופה וירג'ין אטלנטיק ותנהל עבורה את מערך השרות והמכירות בישראל (GSA).

חברת התעופה הבריטית משלימה את היערכותה לקראת תחילת הפעילות בישראל שמתוכננת ב-25 לספטמבר 2019. החברה תפעיל קו יומי מישראל לנמל התעופה הית'רו שבלונדון ומשם לעשרות יעדים ברחבי העולם.

הטיסה היומית בת חמש השעות תופעל באמצעות מטוסי Airbus A330-300. השירות יהיה אטרקטיבי במיוחד עבור נוסעים המעוניינים ביעדים מרוחקים ברחבי צפון אמריקה דוגמת ניו-יורק, סיאטל, לאס וגאס, בוסטון, לוס אנג’לס וסן פרנסיסקו, בזכות השותפות ההדוקה בין וירג’ין אטלנטיק וחברת התעופה האמריקאית Delta המחזיקה ב-49% ממניותיה.  קבוצת אייר פראנס/קלמ מחזיקה ב-31% וב-20 האחוזים הנותרים – ריצ’ארד ברנסון,  מייסד החברה והמזוהה אתה גם בזכות אישיותו הצבעונית.

וירג'ין אטלנטיק. תציע 190,000 מושבי טיסה בין שתי הערים מדי שנה. צילום Depositphotos

מנהל מסחרי מלונדון יוצב בישראל

בתוך כך הודיעה היום וירג'ין אטלנטיק על מינויו של Nick Bettles כמנהל מסחרי של חברת התעופה בישראל. בטלס יהיה אחראי על הפעילות המסחרית היומיומית של החברה באזור ויעבור לתל אביב ביולי 2019 ממשרדיה הראשיים של וירג'ין אטלנטיק בלונדון, שם מילא שורה של תפקידים ניהוליים.

"אני נרגש לקראת תפקידי החדש ומצפה להציג את חווית השירות עטורת הפרסים שלנו לקהל הלקוחות בישראל". אמר. עוד ציין בטלס, כי הוא מצפה להתחיל לעבוד עם APG ישראל, המומחים בתחומם.

לדברי עופר ריינהרדט, מנכ"ל APG ISRAEL, "אנו גאים על הבחירה של חברת וירג'ין אטלנטיק בשירותים של APG  ישראל. התוכנית האסטרטגית של החברה היא להפוך תוך 5 שנים למובילה בתחום שרותי GSA בישראל ואין לנו כל ספק שהחיבור עם וירג'ין הוא צעד חשוב בדרך להשגת היעד".

שי ויס, מנכ"ל וירג'ין אטלנטיק. צילום יח"צ

ריינהרדט ציין כי עם הצטרפותה של וירג'ין אטלנטיק למערכת ההזמנות של החברה בשבועות הקרובים, יוכלו הסוכנים והציבור בישראל להתחיל ולבצע הזמנות דרך מוקד השרות שלה וליהנות ממגוון רחב של אפשרויות לטיסות-המשך ליעדים אטרקטיביים משדה התעופה הית'רו לרחבי העולם.

מנהל וירג'ין אטלנטיק הוא הישראלי שי ויס, שאמר בחודש פברואר, עם תחילת מכירת הטיסות של החברה לישראל, כי שנת 2019 מציינת את תחילתו של השלב הבא בצמיחה של החברה, הפועלת להגשים את מטרתה להיות חברת התעופה האהובה ביותר. “תל אביב כיעד, מייצגת הזדמנות מצויינת עבורנו: הכלכלה של ישראל משגשגת וכאחד ממרכזי הטכנולוגיה המובילים בעולם, אנו צופים כי אנשי עסקים ויזמים רבים ישתמשו בקו החדש. בנוסף, אנחנו מזהים הזדמנות משמעותית להגדיל את התחרות בקו שבין ארה”ב לתל אביב באמצעות שימוש בעוצמה של הברית הטראנס-אטלנטית שלנו עם Delta, כאשר אנו מציעים לנוסעים מתל אביב מגוון רחב של יעדים בארה”ב עם עצירת ביניים בלונדון, החל מניו יורק ועד סן פרנסיסקו”.

לדברי ויס, החברה גם תשמח לקדם את ישראל אצל הלקוחות שלה מחו"ל, הטסים למטרת חופשה ובילוי. “תל אביב מהווה בסיס מצויין לגלות יעדים תיירותיים נוספים באזור ובכלל זה העיר העתיקה של ירושלים, נצרת, וים המלח”

Exit mobile version