Site icon IAS

חברת תעופה בוטיק ?

מלון או אוניית בוטיק בהגדרתם, קטנים מהממוצע, ייחודיים בעיצובם , אינטימיים ולא בהכרח זולים. אתר  SKIFT מגדיר מהי חברת תעופה בוטיק: לא חייבת להיות הגדולה בעולם או באזור בו היא פועלת אך ללא ספק תחרותית עם מתן תשומת לב מרבית לשירות ולאיכות המוצר. מרביתן חברות תעופה לאומיות.

לעיתים חברות התעופה בוטיק לא מציעות רשת קווי תעופה ענפה ביותר אבל ברוב המקרים הן הבחירה הראשונה בקווים בהן פועלות. אם ברצונכם לשמור על הארנק עבור תענוגות ביעד החופשה, אין באפשרותכם לשלם עבור מחלקות יוקרה אך עדיין מעוניינים לקבל שירות מצוין , הן הבחירה שלכם.

חברות התעופה נבחרו בקפדנות על פי סטנדרטים גבוהים: פיץ' (- pitch מרווח בין המושבים), נוחות המושבים, שמיכות, כריות, דיילים אדיבים, מזון ועוד.  דרוג חברות התעופה נעשה על פי מחלקות התיירים בלבד (ללא אקונומי פרימיום) בטיסות ארוכות טווח, כאשר הניקוד המינימלי היה 54.

11 חברות תעופה בוטיק "הטובות ביותר", 8 אסייתיות ו-3 אירופאיות:

סינגפור איירליינס (58), אסיאנה איירליינס (58) ומלזיה איירליינס (58). שלושת החברות משקיעות כדי להבטיח את הנוחות המרבית של קהל לקוחותיהם גם בחלק האחורי של המטוס.נכון, חלקן היו מעורבות בטרגדיות תעופתיות אבל אנחנו סבורים שתאונות אוויריות הן נדירות ולא ניתן להתעלם מהשירות המצוין שהן מעניקות לנוסעים.

קוריאן אייר ( 57).

פינאייר ( 56), TAP Air Portugal (56).

האינאן איירליינס (55), וירג'ין אוסטרליה (55) .

קתאי פסיפיק (54), תאי איירווייס ( 54), SAS (54).

 

חמש חברות תעופה בוטיק הן חברות בברית התעופה סטאר אלייאנס (אסיאנה איירליינס,SAS,סינגפור איירליינס, TAP Air Portugal,תאי איירוויס).

Exit mobile version