Site icon IAS

חברת ישראייר וחברת אופרן בשיתוף פעולה קיצי והטבות

מטוס ישראייר בנתב"ג. צילום עוזי בכר

לקראת חופשות הקיץ והחגים חברת ישראייר וחברת אופרן להשכרת רכב בחו"ל הודיעו היום על שיתוף פעולה. לקוחות ישראייר שיזמינו חופשה או טיסה ובמקביל רכב שכור למהלך חופשתם בחו"ל ייהנו מהטבה של 5% הנחה על מחיר השכרת הרכב. בכל אחד מיעדי ישראייר ניתן יהיה לקבל את הרכב בשדה התעופה מיד עם הנחיתה או לחילופין ביעד בו יטיילו לפי נוחיות הנוסעים.

הילה הרמולין רונן סמנכ"לית שיווק ומכירות של ישראייר: "שיתוף הפעולה בין ישראייר לאופרן התבקש לאחר בדיקה שערכנו ומצאנו שמשתלם יותר לרכוש חבילה הכוללת: טיסה, מלון ורכב שכור בשל כוח הקנייה הגדול יותר של הספק מול הלקוח הבודד. יצירת חבילה של מספר מוצרים במקביל גורמת לנו להוזיל את העלויות של כלל המוצרים. זאת בנוסף ליישום האסטרטגיה שלנו לתת מענה כולל ללקוחותינו טיסה, מלון, תחבורה ושירותי קרקע. לכבוד כך פתחנו באתר האינטרנט שלנו אופציה לרכוש את הטיסה המלון והרכב במקום אחד ובקליק אחד."

אופיר דנאי מנכ"ל אופרן: "אופרן שמחה לשתף פעולה עם חברת תעופה ישראלית מרכזית, ולהציע השכרת רכב ללקוחות החברה. אופרן מציעה השכרת רכב בכל יעדי הטיסות של ישראייר במחירים אטרקטיביים ובזמינות גבוהה, לצד שירות מצויין ובעברית במגוון ערוצים – בטלפון, בווטסאפ, בצ'ט אנושי וכמובן בדוא"ל – כך שהלקוחות יכולו לקבל מענה בכל דרך שנוחה עבורם."

Exit mobile version