Site icon IAS

חברת התעופה Level תפעיל לראשונה טיסות ישירות בין פריז ללאס וגאס

הסטריפ של לאס וגאס בלילה. ישיר פריז-לאס וגאס צילום Depositphotos

Level – חברת טיסות הלואו-קוסט ארוכות-הטווח של קבוצת IAG (בריטיש איירווייס/איבריה/ויולינג/איר לינגוס), תציע החל מאוקטובר טיסות ישירות בין נמל התעופה פריז-אורלי ולאס וגאס שבנבדה, ארצות הברית. מדובר בטיסות דו-שבועיות. בכך תהיה לחברה הראשונה שתפעיל טיסות ישירות בין שתי הערים.

מטוס של חברת Level. מתכננת לטוס מיולי לניו יורק מפריז. צילום Level

לשם ביצוע הטיסות החדשות, תציב החברה מטוס שלישי בשדה התעופה השני של פריז.

Level שהוקמה בשנת 2017, פועלת גם מברצלונה לסן פרנסיסקו, בואנוס איירס, בוסטון וסנטיאגו דה צ'ילה. חברת הלואו-קוסט מתכננת להשיק טיסות לנמל התעופה JFK בניו יורק מחודש יולי.

דוגמה לטיסה של Level בין פריז ללאס וגאס באוקטובר: 443 דולר הלוך ושוב באקונומי. צילום מסך

ב-7 באפריל פתחה Level  – שבסיס-האם שלה הוא בווינה – בסיס לטיסות בטווח-קצר בנמל התעופה סכיפהול שבאמסטרדם, עם שירות ללונדון-לוטון, רומא-פיומיצ'ינו ווינה. כל הטיסות מבוצעות במטוסי איירבס A321 A320 והיא תפעיל את רוב הטיסות שמבוצעות כעת על ידי ויולינג – חברת הלואו-קוסט הוותיקה יותר של IAG – כאשר בהמשך תיקח על עצמה גם טיסות של ויולינג לברצלונה ופורטאוונטורה שבספרד, ליסבון בפורטוגל ועוד.

בימים האחרונים עלה שמה של IAG כמי שמעוניינת לרכוש את חברת התעופה של קבוצת התיירות תומאס קוק (Thomas Cook). אולם מנכ"ל קבוצת IAG וילי וולש, אמר לאנליסטים: "אנחנו לא שוקלים שום דבר באופן פעיל, אנחנו לא מחפשים לעשות שום דבר עם תומאס קוק. זה לא משהו שהגיוני לנו כרגע. זה עשוי להיות הגיוני עבור אחרים".

Exit mobile version