Site icon IAS

חברת התעופה הרומנית טארום מתרחבת לארה"ב עם טל תעופה

טארום מחדשת את הטיסות לישראל צילום Depositphotos

כחברת הייצוג החדשה של חברת התעופה טארום (TAROM), יתמקד הצוות האמריקאי של חברת טל תעופה בקידום החברה הרומנית בארה"ב באמצעות מכירות, שיווק, כירטוס ופעילויות נוספות בעזרת הרשת האמריקנית הנרחבת שלה שלה.

טארום ממשיכה את נתיב ההתפתחות וההתרחבות שלה, לאחר שנהנתה משנה של צמיחה עסקית גבוהה ועקבית בשנת 2018. בסוף השנה נפתח טרקלין העסקים שלה בנמל התעופה Henri Coanda בבוקרשט, לצד השקת אפליקציית מובייל.

בית האופרה באודסה, אוקראינה, מהיעדים החדשים של טארום. צילום Depositphotos

במשימתה לחבר את תושבי רומניה ליעדים אחרים ולפתח את השוק הנוכחי של החברה, המשיכה טארום בהתרחבותה גם השנה, כשלמפת היעדים שלה נוספו אודסה, טביליסי, קהיר ויירוואן. לדברי מנכ"ל טארום, פלורין סוסאנו (Florin Susanu) "השוק האמריקאי נחוץ מאוד לתוכנית הפיתוח של החברה והשותפות עם טל תעופה חשובה לנו ביותר בזכות היתרונות של הלקוחות הפוטנציאליים שלנו בארה"ב". ואילו ניסים סגיס, הסמנכ”ל המסחרי של טל תעופה, הוסיף כי "תחום הנסיעות בין ארצות הברית לרומניה הוא במגמת עליה לאורך השנים והצוותים שלנו ברחבי ארה"ב מכסים שוק נרחב. עם הידע והמומחיות המקומיים שלנו, יחד עם ההתרחבות של טארום ברחבי אירופה, אנו מצפים לראות מספר גדל והולך של נוסעים בין שתי היבשות".

טיסות ליותר מ-50 יעדים פנים-ארציים ובינלאומיים

חברת התעופה הרומנית שנוסדה ב-1954 ופועלת תחת משרד התחבורה הרומני, מפעילה מהרכזת (Hub) בנמל התעופה של בוקרשט טיסות ליותר מ-50 יעדים פנים-ארציים ובינלאומיים באירופה, במזרח התיכון (כולל לישראל) וצפון אפריקה. היא מחזיקה הסכמי קוד-שייר עם 13 שותפים. כמו כן בבעלותה 25 מטוסי בואינג, איירבס ו-ATR. טארום חברה בארגון חברות התעופה הבינלאומי IATA משנת 1993 וחברה בברית חברות התעופה SkyTeam Alliance משנת 2010. טארום מקפידה על התנהלות ידידותית לאיכות הסביבה.

טל תעופה היא חברת ייצוג גלובלית של חברות תעופה ותיירות עם יותר מ-35 משרדים המכסים יותר מ-50 מדינות באירופה, אסיה, בפסיפיק ובאמריקות. לב הפעילות של טל תעופה הוא ייצוג, הפצה ומכירה של יותר מ-30 חברות תעופה בינלאומיות – נוסעים ומטען כאחד, ניהול של יותר מ-20 מלונות בינלאומיים, קרוזים, ספקי השכרת רכב ועוד.

כתבה קודמת: מזרח אירופה נהפכה לארץ המובטחת

Exit mobile version