לצד החדשות המעודדות על חברות תעופה שהתאוששו ממשבר מגפת הקורונה ישנן גם חברות שנאלצות לסיים את פעילותן. לאחרונה הייתה זו חברת השכר האמריקנית iAero Airways שהפסיקה את פעילותה ביום שבת (ה-06 באפריל 2024) בעקבות משבר פיננסי ואי היכולת למצוא רוכש פוטנציאלי.
בחודש ספטמבר 2023 החברה הגישה בקשה לארגון מחדש (Chapter 11) בבית המשפט לפשיטות רגל בארה"ב עבור המחוז הדרומי של פלורידה – חטיבת מיאמי. בהגשת הבקשה צוין כי ל-iAero קיימת תמיכת מלווים בהסכם של ארגון מחדש והתחייבות למימון של כ-22.5 מיליון דולר.
מתברר שהמימון היה צריך להגיע מחברת Synovus שהסכימה למכור 28 מתוך צי מטוסי הבואינג 737 לאיסטרן איירליינס, בתמורה לנטילת חובות של שעבוד ראשון בסכום 71 מיליון דולר, אך iAero לא הצליחה למצוא מישהו שיהיה מעוניין לנהל את עסקי המטענים וה-NHL של DHL. איסטרן איירליינס מפעילה כיום ארבעה מטוסי בואינג 767 ושני 777 על בסיס טיסות שכר והפעילה כמה טיסות סדירות בין ניו יורק לדרום אמריקה לפני מספר שנים.
חלק מהנושים האחרים התנגדו למכירת המטוסים משום שלדבריהם היא מיטיבה עם Synovus על חשבון כל שאר בעלי העניין. היום (ב') אמור שופט בית המשפט לפשיטות רגל בארה"ב במחוז הדרומי של פלורידה במיאמי להחליט אם לאשר את מכירת המטוסים לאיסטרן איירליינס.
iAero Airways החלה את דרכה כ-Swift Air בשנת 1997 עם מטוסי Embraer 135, וצרפה שלושה מטוסי בואינג 737-400 בשנת 2006. מטוסים אלו שימשו בעיקר להטסת קבוצות ספורט והיו להם תאים בעלי תצורת VIP. בשנת 2017, Swift Air רכשה את המיתוג והנכסים של Eastern Airlines.
חברת Eastern Airlines נרכשה על ידי קבוצת iAero במאי 2019 ומיתגה מחדש כ-iAero Airways בדצמבר 2019. מהמטה שלה בצפון קרוליינה, iAero מפעילה מטוסי מטען צרי גוף עבור DHL Express. ל-iAero יש כ-30 מטוסים פעילים ועוד 12 באחסון, כאשר הצי הפעיל כולל מטוסי מטען של בואינג 737-300, 737-400, 737-800 ו-737-800BDSF. כשהיא הגישה בקשה ל- Chapter 11, היא הפעילה כ-100 טיסות בשבוע עבור DHL.