Site icon IAS

חברת אל על זכתה בפרס על עסקת מימון הדרימליינר העשירי

צילום Airline Economics

חברת אל על זכתה בפרס "Supported Finance deal of The Year" על ידי המגזין Airline Economics לפי בחירת הגופים המובילים בעולם התעופה.

הפרס המכובד הוענק לנציגי החברה במסגרת הכנס השנתי המוביל בתחום מימון מטוסים של המגזין בדבלין שבאירלנד, על עסקת המימון שנחתמה במהלך יוני 2019, בסך של כ-145 מיליון דולר לרכישת מטוס הדרימליינר 787-9 העשירי של החברה. זאת, במסגרת עסקת ההצטיידות של החברה ב-16 מטוסי דרימליינר חדשים ומתקדמים.

עו"ד אליהו פרנקל, סגן מנהלת הלשכה המשפטית באל על, ינקלה שחר, גזבר החברה, סיגל יעקובי, סגנית גזבר החברה ודגנית פלטי, סמנכ"לית הכספים של אל על עם הפרס. צילום airline economics

ייחודה של עסקת המימון בכך שהיא משלבת לראשונה עסקת מימון מסוג JOLCO עם גיבוי ביטוחי באמצעות AFIC, שהועמד לראשונה על ידי גוף ביטוח יפני.

דגנית פלטי, סמנכ"לית הכספים של אל על, ינקלה שחר, גזבר החברה, סיגל יעקובי, סגנית גזבר החברה ועו"ד אליהו פרנקל, סגן מנהלת הלשכה המשפטית של החברה, קיבלו את הפרס מידי נציגי המגזין בטקס מרשים, במהלך הכנס בו משתתפות החברות המובילות בעולם מימון המטוסים בעולם (בנקים, חברות ליסינג ובתי השקעות).

Exit mobile version