Site icon IAS

חבילות נופש וטיסות לחו"ל ייצאו לראשונה משדה דב בקיץ

בעקבות הרכישה של שלושה מלונות בפאפוס בשנה שעברה ביחד עם רשת פתאל, חתמה חברת הנסיעות איסתא על הסכם שיתוף פעולה עם חברת התעופה עיט, להפעלת טיסות וחבילות נופש ישירות מנמל התעופה שדה דב לעיר פאפוס שבקפריסין.

במקביל לפעילות זו, ייצאו גם טיסות מנמל התעופה חיפה וכמובן מנמל התעופה בן גוריון. המטוסים בטיסות הללו יהיה מטוסי אמברייר בעלי 50 מושבים ומשך הטיסה יהיה כ-40 דקות.

בימים אלו נערכים במלונות בפאפוס לשיפוץ לקראת העונה הקרובה.

כעת יוכלו ישראלים מגוש דן לטוס ישירות מהעיר תל אביב גם למלונות אלו בקפריסין. חבילת נופש בחודשי הקיץ לפאפוס הכוללת טיסה, העברות למלון ולינה במלון בדרגת אירוח של 4 כוכבים (מלון לאורה ביץ) למשך 3 לילות, תעלה החל מ-569 דולר לאדם בחדר זוגי על בסיס הכול כלול.

רונן קרסו, סמנכ"ל השיווק של איסתא, מסר: "אנו מביאים בשורה לתושבי תל אביב וגוש דן – מדובר על שדרוג משמעותי בזמן שהצרכן חוסך עד שהוא מגיע לחדר המלון ומתחיל את החופשה. בשנה שעברה פתחנו לראשונה  את שדה התעופה בחיפה לפעילות וראינו את שביעות הרצון של הלקוחות ולכן החלטנו להרחיב את האפשרויות ולהקל על הלקוחות".

לדבריו, משך הטיסות ליעדים אלו הוא מאוד קצר, אולם ההגעה לנתב"ג, ביקורת הדרכונים, החניה וכד' אורכים זמן רב ולקוחות מגיעים בקיץ שעתיים וחצי לפני הטיסה שנמשכת 40 דקות בלבד. "השנה, לראשונה, יוכלו תושבי גוש דן להגיע לשדה התעופה דב מעט מיותר משעה לפני הטיסה".

עוד הוסיף קרסו, כי לראשונה תהיה ללקוחות איסתא האפשרות לטוס משלושה שדות תעופה שונים לפאפוס: נתב"ג, חיפה ושדה דב. "המטרה היא להנגיש את חופשות הנופשונים הקצרות בחו"ל ככל האפשר", הדגיש קרסו.

Exit mobile version