Site icon IAS

וירג'ין אטלנטיק שואפת להיות חברת התעופה השנייה בגודלה בבריטניה

וירג'ין אטלנטיק. מתחילה את הטיסות לישראל בשבוע הבא, ב-26 בספטמבר. צילום יח"צ

לאור תוכנית ההרחבה המתוכננת של נמל התעופה הית'רו והוספת מסלול שלישי שתסתיים ב-2026 בהשקעה כוללת של 20 מיליארד דולר, חשפה הבוקר חברת התעופה הבריטית וירג'ין אטלנטיק את תוכניותיה להרחבת היקפי יעדי הטיסות שלה ברחבי העולם לפי ארבעה מהיעדים המוצעים כיום על ידי החברה.

מפת היעדים של וירג'ין אטלנטיק. מקור וירג'ין אטלנטיק

על פי הודעת החברה, בכוונתה להרחיב את יעדיה ל-84 יעדים חדשים ברחבי בריטניה ובעולם. ביניהם 12 יעדים ברחבי בריטניה ובהם מנצ'סטר, בלפסט וגלזגו; 19 יעדים ברחבי אירופה הכוללים גם את ברצלונה, דבלין, מדריד וכן תל אביב. הטיסות היומיות משדה התעופה בן גוריון לשדה התעופה הית’רו בלונדון יחלו ב-26 בספטמבר 2019..

כמו כן, בכוונת וירג'ין להרחיב את הפעילות שלה ל-35 יעדים ארוכי-טווח חדשים, ביניהם בואנוס איירס (ארגנטינה), קולקטה (הודו), ג'קרטה (אינדונזיה) ופנמה סיטי (פנמה).

שי וויס, מנכ"ל חברת התעופה וירג'ין אטלנטיק, אמר: "הקיץ האחרון היה מטורף וגרם לסבל רב לעשרות אלפי נוסעים שהגיעו לנמל התעופה הית'רו. לתושבי בריטניה ולתיירים המגיעים אליה מגיע הרבה יותר". עוד ציין וייס, "נמל התעופה הית'רו נשלט על ידי חברת תעופה אחת במשך זמן רב מדי. המסלול השלישי שמתוכנן הוא הזדמנות חד-פעמית לשנות את הסטטוס קוו בהית'רו ולהפוך את וירג'ין לחברת התעופה השנייה בגודלה בבריטניה.. מהלך שכזה ייצור את התנאים האופטימליים לתחרות הוגנת, יוריד את מחירי הטיסות, ירחיב בצורה משמעותית את אפשרויות הטיסה של הנוסעים ואף יסייע לבריטניה להגביר את היקפי הסחר וההשקעות שלה ברחבי העולם".

כתבה קודמת: ממשלת בריטניה אישרה את הרחבת נמל הית'רו.

Exit mobile version