Site icon IAS

וויז אייר תחזיר ללקוחות נקודות

מטוס וויזאייר מדגם A321ceo. צילום יח"צ

חברת התעופה Wiz Air הודיעה היום כי כתוצאה מהיקף הטיסות המשמעותי שבוטל  בצל התפשטות מגיפת הקורונה (COVID-19), היא מחזירה אוטומטית ללקוחותיה הפרטיים 120% ממחירי ההזמנה המקורית דרך זיכוי נקודות WIZZ בחשבונות ה- WIZZ שלהם.

במקביל להחזר האוטומטי, חברת התעופה תשבית באופן זמני את אפשרות הגשת התביעות באתר האון-ליין שלה עד ה-14 באפריל 2020, על מנת שתוכל להתמודד עם כמות הביטולים בהזמנות, איתם היא מתמודדת  בימים אלה. Wiz Air מרגיעה את לקוחותיה כי כל התביעות יטופלו והלקוחות יהיו זכאים להחזר לאחר טיסתם המבוטלת.

עבור סוכנויות נסיעות, תהליך ההחזר האוטומטי במזומן מטופל בעדיפות גבוהה, ולכן Wiz Air מבקשת מסוכנויות נסיעות לפנות למוקד הטלפוני של חברת התעופה. בחברה מציינים כי נוסעים שביצעו את הזמנתם באמצעות סוכנויות נסיעות – כולל סוכנויות נסיעות מקוונות – צריכים ליצור קשר עם החברה ממנה רכשו את הכרטיסים שלהם על מנת להתעדכן בפרטים לגבי החזר.

Wiz Air מבקשת מלקוחותיה להתאזר בסבלנות ולהשתמש בפלטפורמות השירות העצמי המופיעות בהודעות הדוא"ל, על מנת לצמצם את העומס על מוקדי הטלפונים ככל האפשר בתקופה לא שגרתית זו. אף שהמציאות שנכפתה מעבר לשליטתה, חברת Wiz Air מתנצלת על אי הנוחות כתוצאה מביטולי הטיסות, ומבטיחה כי הטיפול בתביעות וההחזר הכספי הינם בעדיפות עליונה.

Exit mobile version